Toyota

Isprobali smo posebnu seriju Yarisa: Slavljenički hibrid nenadmašan u gradu

Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
07.06.2019.
u 09:11
U jednostavnosti i komfornosti u vožnji gradom Yaris hybrid nema konkurencije, a sasvim je iskoristiv i za duža putovanja
Pogledaj originalni članak

Svoj veliki jubilej, 20. rođendan iznimno uspješnog gradskog modela Yaris, Toyota je proslavila posebnom serijom nazvanom Y20. Testirali smo ga, dakako, u hibridnom izdanju, koje je Toyotin pravi adut na tržištu, jer dok ostali proizvođači tek razvijaju hibridna vozila, pogotovo u gradskim automobilima, Toyota hibride nudi kao “mainstream” automobile u svim klasama. U gradskom modelu Yaris Toyotin sinergijski hibridni sustav daje odlične rezultate, budući da serijski CVT automatski mjenjač vozaču pruža pravi komfor u kreni-stani gradskoj vožnji uz ugodnu bešumnu vožnju pri malim brzinama kad elektromotor radi samostalno. Uz to, u gradskoj vožnji hibridni Yaris nam je trošio 5,2 l/100 km, što je odličan rezultat.

Ali, Yaris hybrid kojeg pokreće 1,5-litreni benzinac u suradnji s elektromotorom ukupne snage od 100 KS vrlo je dobar i na otvorenoj cesti kao i na autocesti gdje se vrlo ugodno može voziti i pri 140-150 km/h (maksimalna brzina 165 km/h). Jedina mu je mana izraženija buka CVT mjenjača i motora pri snažnom ubrzanju, ali to traje vrlo kratko i ne treba vozaču često. Dakle, Yaris u gradskoj vožnji po komforu i potrošnji nema premca, dok je vrlo iskoristiv i za dulja putovanja. Zapravo, to je kompletan automobil.

Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
Toyota Yaris Hybrid

Za svoju dužinu od 394 cm Yaris nudi odličnu prostranost u kabini i prtljažniku (286 litara), rekli bismo među najboljima u klasi pa se četiri putnika u Yarisu mogu uputiti i na duže putovanje.

Testni slavljenički model Y20 (može se kupiti i u benzinskoj varijanti te u bijeloj ili srebrnoj boji) imao je premium opremu uz BiTone dvobojnu karoseriju i stoji 137.900 kuna uz dodatnu zlatnu bisernu boju koja se plaća 4500 kuna. Ali, treba napomenuti da se Yaris hybrid u početnoj opremi Luna TSS (uz Toyota Safety Sense sigurnosni paket koji uključuje sustav automatskog kočenja kod opasnosti od sudara, sustav upozorenja prilikom napuštanja prometne trake i sustav automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala) nudi po akcijskoj cijeni od 114.000 kuna. Sigurnosni TSS sustav s dodatnim sustavom prepoznavanja prometnih znakova imao je i testni BiTone model.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

BA
BakaMraz
17:02 07.06.2019.

Za ovo noijevo jaje, 114.000-137.000 kn?! Niti govora, za te novce se može kupiti pristojan auto!

Avatar messerschmidt
messerschmidt
10:11 07.06.2019.

Što reći o vw studiji da je rok baterije 7 g?