Već gotovo deset godina Yamaha zadovoljno trlja ruke zbog prodajnih rezultata maxi skutera X-Max 250, koji je za ovu sezonu dobio brojna mala poboljšanja. Dizajnersko zatezanje bora čini ga privlačnijim. Prednjim dijelom dominiraju dvostruka svjetla te kombinacija bijele i tamnosive boje. Stražnja su svjetla dobila LED tehnologiju. Ispod vjetrobranskog stakla solidne veličine smještena je nova, potpuno digitalna instrumentna ploča. S lijeve je strane pokazivač broja okretaja, trenutna brzina te pokazivač razine goriva, dok je desni predviđen za pregled putnog računala, sat, temperaturu rashladne tekućine...
Ispod upravljača su dva odvojena pretinca, a jedan se može zaključati. U podnožju je i otvor rezervoara goriva. Upravo nas veseli činjenica da je potrošnja - bez obzira na odvrtanje ručice gasa - na kraju testa iznosila tek malo više od četiri litre. Dakle, uz malo pažnje i ne previše pretjerivanja potrošnja se kreće i ispod četiri litre. Ono što prati poboljšan položaj za upravljačem su i bolje vozne karakteristike, čemu u prilog ide i smanjenje težine za dva kilograma. Primjetan je i pomak na kočnicama, koje mogu imat i ABS. Ispod prostranog sjedala, koje doduše može biti pretvrdo i zamarajuće tijekom duljih putovanja, na raspolaganju je čak 37 litara korisnog prostora. Problema nismo imali ni sa smještajem jet verzije kacige, što je inače čest problem. Skuter djeluje skladno, čvrsto i predvidivo, te lako za upravljanje.
Odabirete li osnovnu opremu, to će vas stajati 39.500 kn. Poželite li - kao na testnom modelu - skuter opremiti i ABS-om, znajte da je u startu skuplji 3400 kuna.