U tjednu kada je Audi imao prvo prikazivanje limuzine A8, u Zagrebu je nakratko boravio i Jaguarov predstavnik u ovom segmentu, novi XJ. Model je to koji je prvi put prikazan prije gotovo pet mjeseci, a koji se u proljeće očekuje i u Hrvatskoj. Bez obzira na to, sada je u Zagrebu bio jedan izložbeni primjerak, a bila je to idealna prilika da se objave i konačne cijene.
Jaguar je britanski ponos, koji već nekoliko godina djeluje unutar indijske Tata grupacije, iako je ovo model čiji je razvoj završio uoči preuzimanja kompanije. Od novog se XJ-a očekuje da pomrsi račune izravnim konkurentima - modelima A8, seriji 7 te S-klasi.
Najniža cijena za domaće tržište iznosi 103.702 eura, za što se dobiva trolitreni dizelski motor od 275 KS i početni Luxury paket opreme. Doduše, početni u ovom segmentu znači mnogo više nego što je to u vrhunskim izvedbama manjih automobila.
Ponuda se nastavlja Premium Luxury paketom koji je skuplji 6500 eura, a koji je moguć i u duljoj izvedbi međuosovinskog razmaka zahvaljujući kojoj se na stražnjoj klupu nudi 12,5 cm više prostora za noge. Za najbolje opremljeni dizelaš potrebno je izdvojiti 154.019 eura.
Benzinska ponuda počinje peterolitrenim V8 modelom od 385 KS koji u kraćoj izvedbi stoji 134.300 eura. Kompresorom opremljen benzinac od 510 konja stoji 195.256 eura u kraćoj, odnosno 205.546 eura u dužoj varijanti, dakako uz najluksuzniji i najbogatiji paket opreme.
Sjećam se kao klinac, a klinci uvjiek žive u oblacima, članaka iz nekadašnjeg, slovenskog Auto magazina! Jedini auto časopis u Jugi!. Auto se čitalo kao Avto, tj. v i u se pisalo nekako spojeno, jedinstveno kako bi se moglo upotrebljavati u cijeloj Jugoslaviji, uglavnom,to nije bitno!) Bitno je da sam uvijek zavidio novinaru koji je dobijao aute na vožnju! To je bio neki Martin Česenj! Za Juge je vozio najjače poršee, bmv-e i sl. To je tada bio opijum za narod! Sada je preuzeo palicu ovaj Cvetković! Svaka čast, dečko! Upala ti je!