Sve napučeniji gradovi sa sve gušćim prometom povećavaju vrijednost automobila malih vanjskih dimenzija i prostrane unutrašnjosti. Mitsubishi igra na tu kartu sa svojim novim malim globalnim automobilom Space Star. Spada u skupinu \'ili ga voliš ili ga ne voliš\' automobil, ali ne može mu se poreći karakter. Zbog pomalo napuhnutog monovolumenskog koncepta iznenađujuće je prostran u unutrašnjosti s obzirom na skromnu dužinu od 371 cm, kojom se smješta negdje između mini klase (npr. VW Up!) i B segmenta.
Po dimenzijama, izgledu te trocilindarskim motorima možda je najsličniji Nissanovoj Micri. Upravo je to plus u gradskoj vrevi gdje se odlično snalazi, a zbog radijusa okretanja od samo 4,6 m pravo je zadovoljstvo njime rukovati. Izvedba mu je robusna, s vrlo solidnim materijalima te udobnim sjedalima.
Ono čime zaista oduševljava je niska potrošnja. Dolazi s jednolitrenim trocilindarskim motorom sa 71 KS i serijskim stop/start sustavom. Pažljivom vožnjom, potrošnja može biti i ispod 4,5 litara.
Realno bez previše štednje možete računati na 5,5 do 6 l/100 km gradske vožnje, dok na otvorenoj cesti troši ispod 5 l/100 km. Pritom je Space Star vrlo živahan prvenstveno zbog karoserije teške svega 850 kg, a i krajnja brzina od 172 km/h i više je nego dostatna. Petstupanjski mjenjač je među najboljima u klasi gradskih automobila.
Petera vrata donose praktičnost, a na stražnjoj klupi mjesta će za noge i glavu imati i oni viši od 1,85 m. Ako je baš nužno, na kraće relacije može prevesti pet putnika, a prtljažnik prima solidnih 235 litara. Mitsubishi je jedan od vodećih proizvođača automobila u razvijanju ekoloških automobila. Ne treba zaboraviti da je upravo njihov iMiev prvi serijski električni automobil na svijetu. Space Star, koji se proizvodi na Tajlandu, dolazi serijski uz ClearTec tehnologiju koja uključuje stop/start sustav uz koji je tvornički deklarirana potrošnja 4,0 l/100 km. Testni primjerak stoji 78.540 kuna.