Za volanom redizajniranog Outlandera prvenstveno oduševljava osjećaj čvrstoće, kvalitete, udobnosti, sigurnosti i snage. Buka je osjetno smanjena pa Outlander nudi onaj fini lebdeći osjećaj vožnje svojstven premium automobilima. Mitsubishi svoj SUV srednje klase nudi samo s bogatim paketima opreme, pogonom na sva četiri kotača i provjerenim dizelskim 2,2-litrenim motorom sa 150 KS.
Testni je primjerak najopremljenija verzija Instyle Plus s preporučljivim automatskim mjenjačem (doplata 20.000 kuna), kožom presvučenim sjedalima, navigacijskim sustavom, aktivnim tempomatom, nizom sigurnosnih sustava... Cijena od 354.900 kuna djeluje visoko, ali realna je za ono što Outlander nudi.
Novost koja se osjeti u vožnji jest sustav distribucije momenta na sva četiri kotača putem aktivnog diferencijala s izbornikom modova vožnje: Eco, Normal, Snow i Lock. Outlander, bez obzira na dužinu od 470 cm (ima 7 sjedala), zavoje prolazi vrlo suvereno. Odlična kombinacija 6-brzinskog automatskog mjenjača i 2,2 DI-D dizelaša sa 150 KS u svim režimima vožnje funkcionira jako dobro, kako u gradu tako i na autocesti na kojoj se Outlander pretvara u čvrstog gutača kilometara. Do stotke dolazi za solidnih 11,6 sekundi, a najveća mu je brzina 190 km/h. Prosječnu tvorničku potrošnju od 5,8 l/100 km nije lako dostići, ali kombiniranih 7,5 do 8 l/100 km za ovako velik automobil s AWD pogonom i automatskim mjenjačem izgleda vrlo dobro. Početna cijena Outlandera s vrlo bogatom opremom i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem u Hrvatskoj iznosi 289.900 kuna.
>> Outlander za 289.900, pick-up od 222.900 kn
>> Mitsubishi Outlander - lakši i prostraniji SUV starog kova
to je auto