OPEL CASCADA

Kabriolet za četvero željnih luksuza i sunca

Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
opel cascada (1)
07.07.2013.
u 14:00
Sportski ovjes odlično je podešen, pa Cascada omogućava dinamičniju vožnju, ali udobnost pri tome nije ugrožena
Pogledaj originalni članak

Nakon malog šminkera Adama, Opel je na naše tržište doveo još jedan šminkerski model. Kabriolet Cascada svojevrstan je nasljednik Astre TwinTop. Cascada je i razvijena na platformi Astre te s njom dijeli veći dio tehnike, kao i međuosovinski razmak. No, ujedno donosi pregršt novosti i dašak luksuza poželjan u ovom segmentu. To posebno vrijedi za (pre)bogato opremljen testni primjerak.

Opelov kabriolet četverosjed dug je 470 cm. Na prednjim sjedalima komfora i prostora ne nedostaje. Na stražnjima je ipak manje udobno, a kad je krov otvoren putnike muči i previše vjetra u kosi. Zaštita od vjetra, kad nije u funkciji, ima praktično spremište uklopljeno u naslon stražnjih sjedala. Meki platneni krov otvara se i zatvara električnim putem, za što mu treba samo 17 sekundi. U prtljažnik se može spremiti pri brzini vožnje do 50 km/h. Kad je krov spušten, u prtljažniku još ostaje 280 litara prostora, a kad je podignut stane 100 l više. S podignutim krovom, preglednost straga smanjuje uzak stražnji prozor. Interijer prilično nalikuje unutrašnjosti Astre i Insignije. U testnoj Cascadi dojam dodatno dižu ergonomska kožom presvučena sjedala, grijana i ventilirana, potom ergonomski trokraki sportski upravljač i čitava lepeza sigurnosnih opcija (upozorenje na vozila u mrtvom kutu, napredna pomoć prilikom parkiranja, automatsko upravljanje svjetlima s detekcijom tunela...). Kvaliteta materijala i izrade također je na visokoj razini.

Testnu Cascadu pokreće ulazni turbo dizelaš, 2,0-litreni CDTI od 165 konjskih snaga, uparen s preciznim 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Uglađenog je zvuka, elastičan i ne troši pretjerano. Uz Start&Stop sustav, tijekom testa Cascada nam je trošila 6,8 l/100 km. Sportski ovjes odlično je podešen, pa Cascada omogućava dinamičniju vožnju, ali udobnost pri tome nije ugrožena.

Cascada Cosmo Start&Stop 2,0 CDTI MT6 košta 257.468 kuna. Isprobanoj je bogatstvo dodatne opreme cijenu dovelo do 341.355 kn.

>> Opel Cascada: Kabriolet četverosjed s daškom luksuza

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.