Nakon malog šminkera Adama, Opel je na naše tržište doveo još jedan šminkerski model. Kabriolet Cascada svojevrstan je nasljednik Astre TwinTop. Cascada je i razvijena na platformi Astre te s njom dijeli veći dio tehnike, kao i međuosovinski razmak. No, ujedno donosi pregršt novosti i dašak luksuza poželjan u ovom segmentu. To posebno vrijedi za (pre)bogato opremljen testni primjerak.
Opelov kabriolet četverosjed dug je 470 cm. Na prednjim sjedalima komfora i prostora ne nedostaje. Na stražnjima je ipak manje udobno, a kad je krov otvoren putnike muči i previše vjetra u kosi. Zaštita od vjetra, kad nije u funkciji, ima praktično spremište uklopljeno u naslon stražnjih sjedala. Meki platneni krov otvara se i zatvara električnim putem, za što mu treba samo 17 sekundi. U prtljažnik se može spremiti pri brzini vožnje do 50 km/h. Kad je krov spušten, u prtljažniku još ostaje 280 litara prostora, a kad je podignut stane 100 l više. S podignutim krovom, preglednost straga smanjuje uzak stražnji prozor. Interijer prilično nalikuje unutrašnjosti Astre i Insignije. U testnoj Cascadi dojam dodatno dižu ergonomska kožom presvučena sjedala, grijana i ventilirana, potom ergonomski trokraki sportski upravljač i čitava lepeza sigurnosnih opcija (upozorenje na vozila u mrtvom kutu, napredna pomoć prilikom parkiranja, automatsko upravljanje svjetlima s detekcijom tunela...). Kvaliteta materijala i izrade također je na visokoj razini.
Testnu Cascadu pokreće ulazni turbo dizelaš, 2,0-litreni CDTI od 165 konjskih snaga, uparen s preciznim 6-brzinskim ručnim mjenjačem. Uglađenog je zvuka, elastičan i ne troši pretjerano. Uz Start&Stop sustav, tijekom testa Cascada nam je trošila 6,8 l/100 km. Sportski ovjes odlično je podešen, pa Cascada omogućava dinamičniju vožnju, ali udobnost pri tome nije ugrožena.
Cascada Cosmo Start&Stop 2,0 CDTI MT6 košta 257.468 kuna. Isprobanoj je bogatstvo dodatne opreme cijenu dovelo do 341.355 kn.