KOME SE NAJPRIJE ŽALITI

Kad vas operatori naljute: Što učiniti kada imate problema s telekom operatorima?

Foto: Thinkstock
Kad vas operatori naljute: Što učiniti kada imate problema s telekom operatorima?
27.03.2017.
u 16:21
Mnogi korisnici telekom usluga nisu upoznati sa svojim pravima. Informirajte se i učinitve sve potrebne korake, izborite svoja prava
Pogledaj originalni članak

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti rješava sporove između operatora i korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga isključivo nakon dovršenog postupka kod operatora, na temelju pisanog zahtjeva za rješavanje spora i pripadajuće dokumentacije.

Ako ste korisnik elektroničkih komunikacijskih usluga i želite se požaliti na visinu računa, kakvoću elektroničkih komunikacijskih usluga i /ili povredu odredbi pretplatničkog ugovora, potrebno je slijediti zakonom utvrđene procedure kako biste u slučaju za Vas nepovoljnog rješenja operatora mogli pisanim putem podnijeti zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u.

Donosimo pregled postupaka kako se žaliti, kome i kada?:

Foto: VL

>>Znanstvenici potvrdili kako je nastala Zemlja: Mi smo zapravo dva planeta

>>Informatika kakvu danas trebamo u hrvatskim školama

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.