Renault je obnovio svoj kompaktni SUV koji je na tržište stigao 2015. godine. Od tada je prodan u 450.000 primjeraka, a dio uspjeha duguje i dizajnerima, koji su sada vrlo blago izmijenili Kadjarov izgled.
Novi svjetlosni potpis, kromirani umetci na prednjoj maski i elegantniji odbojnici najveće su promjene izvana, dok u unutrašnjosti Kadjar nudi novi ekran multimedije, bolje materijale i ergonomičnija sjedala. Najbogatije opremljeni modeli imaju i antenu u obliku peraje morskog psa.
Najveće su novosti ispod poklopca motora. Novi početni turbobenzinski četiricilindarski motor je sada 1,3 TCe sa 140 ili 160 konjskih snaga, koji su Francuzi razvili zajedno s Daimlerom i nudi se u novoj A-klasi. Dolazi s ručnim ili EDC mjenjačem s dvostrukom spojkom.
U ponudi su, dakako, i poboljšani dizelski motori. Klasični 1,5 dCi sada proizvodi 115 konja, 5 KS i 10 Nm više nego ranije, a dostupan je s ručnim ili automatskim mjenjačem. Snažniji dizelaš sa 150 KS dostupan je s ručnim mjenjačem te s prednjim pogonom ili uz 4x4 pogon.
Kadjarov pogon na četiri kotača koristi Nissanovo bogato iskustvo u tom području, a za terensku su vožnju pogodni i 20 cm razmaka od tla te Kadjarovi prilazni kut od 17 i odlazni od 25 stupnjeva. Nudi se i sustav Extended grip za verzije s prednjim pogonom.
Premijera je na listopadskom salonu automobila u Parizu.
Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:
Izuzetno mi se dopada Kadjarov dizajn, čak sam se jedno vrijeme dvoumio izmedju njega i Tucsona, no ipak sam se odlučio za Tucsona jer je Kadjar Francuz a to ne garantira mirnu vožnju bez kvarova, plus skupi francuski dijelovi.......