Nakon redizajna treća generacija Toyote Avensis izgleda elegantnije i dinamičnije, ali još uvijek dovoljno konzervativno da bi se svidjela tradicionalnim poslovnjacima koji su i najčešći kupci Avensisa. Oni se ne žele previše isticati, a Avensis upravo to nudi, uz, dakako, pouzdanost koja joj je od prve generacije glavna vrlina.
Na automobilu se ističu nova LED dnevna svjetla te osvježena prednja svjetla i maglenke. Unutrašnjost je ostala vrlo decentna, s vrlo dobrim materijalima i završnom obradom. Testirali smo karavansku Wagon verziju sa 2,2-litrenim turbodizelašem sa 150 KS i bogatim Sol paketom opreme. Provjereni Toyotin motor koji razvija 340 Nm okretnog momenta u karavanskom je Avensisu vrlo uvjerljiv. Do stotke dolazi za 9,2 s, a krajnja brzina je 210 km/h. Prosječna potrošnja na testu nam je iznosila 8,3 litre na 100 km.
Karavanska verzija je u odnosu na limuzinu 7 cm duža (dužina 476,5 cm), a prtljažnik prima 543 litre. Bogata serijska oprema Sol između ostalog nudi detalje unutrašnjosti u boji nikla, kromirane otvore ventilacije, sjedala u kombinaciji kože i alcantare, visokokvalitetan audio sustav te 17-inčne aluminijske naplatke. Navigacijski sustav s ekranom osjetljivim na dodir dio je dodatne opreme, a za njega treba doplatiti 700 eura. Doplata za panoramski krov je 850 eura, a za metalik lak 510 eura. Cijena je bez dodatne opreme 264.600 kuna, a uz dodatnu opremu 280.050 kuna.