Auto industrija

Kaštelanin stvorio bezvremenski dizajn švicarskog električnog automobila

07.03.2022.
u 14:19
Odmalena volim automobile i nisam oduševljen njihovom evolucijom u posljednjih 20 godina. Nije mi bilo jasno kako je proizvod, unatoč svim tehnološkim napredcima, toliko izgubio onu fascinaciju i postao nekako dosadan. Izazov koji me je gurao bio je kako prenijeti ljepotu, kvalitetu i emociju starih automobila u današnje doba – ali da ne postanu retro!
Pogledaj originalni članak

Drugi Hrvat u svijetu elektroničkih automobila, Rea Stark Rajčić, dizajnirao je prototip sportskog dvosjeda Piëch Mark Zero, koji nas izgledom pomalo vraća u 60-e i 70-e godine prošlog stoljeća, prenosi Slobodna Dalmacija. Njegov poslovni partner Anton Piëch znan je u svijetu automobila. 

Od prvog pojavljivanja u javnosti traje veliki interes za startup tvrtku koja je za 2024. godinu najavila proizvodnju serijskog modela Piëch GT4

O 38-godišnjem industrijskom dizajneru i kreativnom direktoru tvrtke Piëch Automotive ne zna se puno. Većini je neznano da, iako je rođen u St. Gallenu, djetinjstvo proveo u Kaštelima kojih se sa osmijehom na licu rado prisjeća. Iako ne živi ovdje, Rea se smatra jednako Hrvatom i Švicarcem.

- Odmalena volim automobile i nisam oduševljen njihovom evolucijom u posljednjih 20 godina. Nije mi bilo jasno kako je proizvod, unatoč svim tehnološkim napredcima, toliko izgubio onu fascinaciju i postao nekako dosadan. Izazov koji me je gurao bio je kako prenijeti ljepotu, kvalitetu i emociju starih automobila u današnje doba – ali da ne postanu retro! Moj je fokus bio na bezvremenskom dizajnu ikona - objasnio je Rea Stark Rajčić za Slobodnu Dalmaciju.

Dizajniranje vozila trajalo je oko dvije godine, a u početni kapital koji su osigurali osnivači, kasnije su se uključili i drugi privatni investitori. Cijena klasičnog sportskog dvosjeda biti će oko 200 tisuća eura. Prema listi čekanja rasprodani su za prvu godinu, a među potencijalnim kupcima nalaze se čak i tri Hrvata.

Mate Rimca smatra inteligentnom, inovativnom i nevjerojatnom osobom koja je uzdigla Hrvatsku kao poslovnu lokaciju. Ne vidi ga kao direktnu konkurenciju, pošto se njihovi proizvodi temeljno razlikuju.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.