Kia Motors za drugu je polovicu godine najavila predstavljanje prvog dizelskog mekog hibridnog pogona, u skladu s ciljem da stvara inovativna vozila koja si može priuštiti što širi krug kupaca. Novi EcoDynamics+ pogon smanjuje emisije CO2 upotrebom elektromotora tijekom ubrzavanja, kada koristi starter s dodatnom 48-voltnom baterijom.
Omjer troškova i performansi
Ova tehnologija mekog hibrida tako nudi uvjerljiv omjer troškova i performansi u odnosu na klasične hibridne sustave. Kompaktna priroda komponenti znači da se nova tehnologija može lako ugraditi u postojeće vozilo i u konstrukciju pogona bez zadiranja u praktičnost ili raspored u vozilu. Kijin pogonski sustav mekog hibrida stvoren je da postane nevidljiv dio života vlasnika, bez ikakvog priključivanja ili punjenja.
EcoDynamics+ pogon funkcionira i s ručnim i s automatskim mjenjačem, a može se koristiti uz prednji, stražnji ili pogon na sva četiri kotača. Također, moguće ga je koristiti kod dizelskih i benzinskih motora. Dizelski meki hibrid Kia Sportage - prvi model koji će nuditi novi EcoDynamics+ pogon - stiže u drugoj polovici godine, a ostali modeli i benzinski meki hibrid očekuju se u 2019. godini. Novi Ceed, koji na jesen dolazi u 3. generaciji, ovaj će pogon dobiti iduće godine. Novi pogon prvi je korak u ostvarivanju Kijine strategije elektrifikacije do 2025. godine.
Dodatni okretni moment
S EcoDynamics+ dizelskim pogonom mekog hibrida Kia će ponuditi čistije dizelske motore. Sustav djeluje u kombinaciji s tehnologijom selektivne katalitičke redukcije, koja pomaže kod snižavanja emisija CO2 do 4% po novom svjetskom ciklusu mjerenja emisija (WLTP), i do 7% po dosadašnjem NEDC-u.
Kijina tehnologija mekog hibrida koristi 0,46 kWh 48V litijum-ionsku bateriju i novi starter-generator mekog hibrida (MHSG). Sustav se neprimjetno prebacuje između dva načina djelovanja - ‘motor’ i ‘generator’. Kada MHSG djeluje u načinu ‘motor’ tijekom ubrzavanja koristi se uskladištena električna energija baterije, koja tako motoru s unutarnjim izgaranjem pruža dodatni okretni moment prilikom snažnog ubrzanja, ili snižava buku motora tijekom blagog ubrzanja. U fazi kočenja, u vožnji po nizbrdici ili kod približavanja raskrižju MHSG preklapa na način ‘generator’, čime upotrebom radilice puni bateriju.
Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu: