BYD u ekspanziji

FOTO Kineski proizvođač prvi put prodajom električnih vozila nadmašio Teslu

Foto: Liang Xu/XINHUA
Xinhua Headlines: China's BYD becomes world's top pure electric vehicle seller in Q4
Foto: Liang Xu/XINHUA
Xinhua Headlines: China's BYD becomes world's top pure electric vehicle seller in Q4
Foto: BYD
Foto: BYD
Foto: BYD
05.01.2024.
u 16:19
BYD oko 90 posto svojih vozila prodaje na kineskom tržištu, no u budućnosti se namjerava više fokusirati na Europu. Pet različitih modela BYD trenutačno je dostupno u Europi, a još tri stižu ove godine
Pogledaj originalni članak

Proizvođač električnih automobila BYD prodao je više od 500.000 baterijskih električnih vozila (BEV) diljem svijeta u četvrtom tromjesečju 2023. - čime je kineska tvrtka po prvi put nadmašila isporuke svog američkog konkurenta Tesle. BYD-ova proizvodnja vozila također je značajno porasla prošle godine – s 3,02 milijuna vozila u 2023., bila je gotovo dvostruko veća nego prethodne godine. Međutim, oko 1,4 milijuna tih automobila bili su hibridi, dok Tesla još uvijek prednjači što se tiče potpuno električnih automobila s oko 1,84 milijuna proizvedenih vozila.

VEZANI ČLANCI:

BYD, skraćeno od "Build Your Dreams", oko 90 posto svojih vozila prodaje na domaćem tržištu. No, tvrtka se u budućnosti namjerava više fokusirati na Europu. Pet različitih modela BYD trenutačno je dostupno u Europi, a još tri će ponudi biti dodana tijekom 2024. godine. Postoje i planovi za novu tvornicu u Mađarskoj. Možda nema boljeg primjera brze transformacije Kine prema električnoj mobilnosti od BYD-a. Proizvođač automobila uspješno se okrenuo od klasičnih vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem na ono što je u Kini poznato kao "vozila s novom energijom", tj. električna vozila na baterije i plug-in hibride.

Foto: BYD

Tvrtka je to učinila vrtoglavom brzinom, pojačavajući proizvodnju svojih električnih osobnih vozila tempom o kojem europski ili američki proizvođači automobila mogu samo sanjati, navodi Statista. Od 2018. BYD je povećao prodaju (djelomično) električnih osobnih vozila s nešto više od 200.000 automobila godišnje na više od 3 milijuna 2023., dok je postupno ukidao proizvodnju automobila s benzinskim pogonom, od kojih je posljednji izašao iz tvornice u ožujku 2022. Također, BYD je prošle godine nadmašio Volkswagen kao najprodavaniji automobilski brend u Kini.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

EZ
ezer
21:47 05.01.2024.

Još su oni daleko od europskih kupaca. Nije problem proizvesti nego je problem prodati odnosno naplatiti.

Avatar nisam_robot
nisam_robot
19:44 05.01.2024.

Po a normalno. Svak zna da je bolje iz Kine kupiti sve 2 ili 3 put odjednom. Onda ti je velika šansa da će bar jedno funkcionirati.

ŠI
Šipak
19:29 05.01.2024.

Od Kineza ne očekujem nikakvu revoluciju nego kopije svega i svačega ali i to je budućnost treba znati napraviti kvalitetnu kopiju .