VELIKA INVESTICIJA

Kinezi kreću u razvoj superbrzih vlakova koji lebde iznad tračnica

Foto: Thinkstock
Kinezi kreću u razvoj superbrzih vlakova koji lebde iznad tračnica
28.10.2016.
u 13:02
Ukupna ulaganja iznosit će 476 milijuna dolara.
Pogledaj originalni članak

Kineske željeznice kreću u istraživanje i razvoj vlakova na principu magnetske levitacije koji mogu voziti brzinom do 600 kilometara na sat. 

Državna tvrtka China Railway Rolling Stock Corp prvo će izgraditi dionicu dugu 5 kilometara kako bi testirala vlak, a u planu je i izgradnja vlakova koji dostižu brzinu od 200 kilometara na sat. 

- Cilj ovih projekata je uspostaviti domaće tehnologije i standardne sustave za nove generacije srednje-brzih i ultra-brzih magleva koji se mogu primjenjivati na globalnoj razini - rekao je Sun Bangcheng, zamjenik ureda za razvoj velikih projekata. Ukupna ulaganja iznosit će 476 milijuna dolara, javlja China Daily.

Komercijalna linija na kojoj je vozio vlak maglev otvorena je još 2002. godine, a spaja međunarodnu zračnu luku Shanghai Pudong i metro stranicu u gradu. Na toj liniji, koju su projektirali i izgradili Nijemci, voze Siemensovi vlakovi koji dostižu brzinu do 430 kilometara na sat. Dionicu od 30 kilometara ovaj vlak prolazi za manje od osam minuta. 

>> Japan postavio novi rekord u brzini vlaka: 603 km/h!

>> U Japanu u promet pušten superbrzi vlak koji lebdi nad tračnicama

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

Avatar __MAX__
__MAX__
14:08 28.10.2016.

Mi smo u kamenom dobu u odnosu na Kineze.

JO
josko
13:20 28.10.2016.

Nema dileme kako treba naci alternativu zracnom prometu, u slijedecih 30 - 50 godina. Nakon tog perioda, najme, fosilna goriva ce biti "phase out", tj. koristiti ce se neka varijanta alternative - u principu putem koristenja el. energije. Vec danas postoje, ne i na komercijalnoj bazi nuzno, alternative za sve - osim zracnog prijevoza. Meglev, ili sto slicno, je pravi put alternativi zracnom prijevozu.

DU
Deleted user
22:44 28.10.2016.

takav projekt sada dolazi kod nas zagreb-- krizevci