GOTOVINA I DIONICE

Klout kupljen za gotovo 200 milijuna dolara

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Klout kupljen za gotovo 200 milijuna dolara
27.03.2014.
u 08:22
Klout je usluga za mjerenje utjecaja korisnika društvenih mreža
Pogledaj originalni članak

Klout, uslugu za mjerenje utjecaja korisnika društvenih mreža, za gotovo 200 milijuna dolara kupila je tvrtka Lithium Technologies, koja tvrtkama nudi softver za upravljanje društvenim iskustvom kupaca, javlja Fortune. Prema dva izvora bliska dogovoru, Lithium plaća gotovinom i privatnim dionicama Lithiuma.

Glasnogovornici Klouta i Lithiuma odbili su komentirati dogovor. Očekuje se da će biti službeno objavljen na zajedničkoj konferenciji za medije tijekom današnjeg dana.

Informacija da će Lithium kupiti Klout pojavila se još u veljači, no tada dogovor nije bio još sklopljen. U to vrijeme navodilo se da je dogovor težak najmanje 100 milijuna dolara.

Startup Klout osnovali su 2008. godine direktor Joe Fernandez i Binh Tran kako bi mjerili utjecaj na tada sve popularnijim društvenim medijima poput Facebooka i Twittera. Korisnici usluge dobili bi "Klout Score", broj od 1 do 100. Što veći utjecaj na društvenim mrežama, to veći broj bodova. Ovakav sustav u početku je nailazio na kontroverze, a upitnost mogućnosti bodovanja utjecaja možda se najbolje odražava u činjenici da je u jednom trenutku američki predsjednik Barack Obama imao manji "Klout Score" od tehnoblogera Roberta Scoblea, što je poslije ispravljeno.

>> Koji je vaš klout? Provjerite svoj utjecaj na društvenim mrežama

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.