Harley-Davidson novu seriju motocikala za 2016. godinu promovira pod zajedničkim nazivnikom Dark Custom. Slogan kampanje je "Nismo ih radili iznova. Mi smo ih preodjenuli".
Ne radi se o novim modelima, nego o doradama postojećih, vrlo uspješnih, kultnih brendova kao što su Iron 883 i Forty Eight iz serije Sportster ili Softail Slim. Umjesto dosadašnje gomile kroma sada ih krase pretežno crni tonovi, što im daje siroviji, robusniji, pa čak i 'military look'.
Prvi smo dobili mogućnost isprobati novi model Forty Eight iz obitelji najmanjih Harleya, iz Sportster serije, koji je tek stigao u Hrvatsku. U redizajniranom pakiranju iz zabavnog, blještavog dvokotača Forty Eight se preobrazio u pravi macho motocikl. Dorađen je u svakom detalju, pa već u serijskoj izvedbi odaje dojam kao da se radi o personaliziranom 'custom' modelu. Pridjev 'najmanji' u Harleyevom slučaju treba shvatiti uvjetno, jer Forty Eight je stroj od 1200 ccm i težine 250 kg. Prepoznatljivost mu daje mali rezervoar od 7,9 litara, koji je dosad, na modelima od 2010. godine bio u jarkim, 'šljokičastim' bojama, dok je novom ruhu vojničko maslinasti, kao na testnom modelu, a opako izgleda i u sivoj i crnoj boji.
Novi su i kotači (16", prednja guma 130, zadnja 150), umjesto žičanih, od lagane aluminijske legure s devet krakova što mu je smanjilo težinu, a dalo robusniji imidž. Deblja (43 mm) je i prednja vilica, a uz 'nabildani' izgled, poboljšane su upravljačke sposobnosti, pa se uz jače kočnice (svi Sportster modeli imaju serijski ABS) Forty Eight vozi neobično lako s obzirom na respektabilnih 250 kg. Tome pridonose poboljšani ovjes i amortizeri, te novo, udobnije sjedalo (visine 710 mm) za vozača individualca, čime se uz retro stil, u duhu imena modela iz 1948. godine, promovira kako čovjek samo mali korak treba napraviti za bijeg iz stresne svakodnevnice – dovoljno je sjesti na svog 'pastuha' i otkrivati prostore slobode s osmijehom na licu. Vozi se u chopperskom položaju s ispruženim rukama i nogama, a nisko težište i težina upijaju sve vrste urbanih prepreka, od mokrih tračnica od ulica od kamenih kockica. S velikim okretnim momentom kroz grad se doslovno možete voziti samo u prvoj i drugoj brzini. I u svakom trenutku osjećati se na njemu kao moćni macho individualac. Taj osjećaj kod nas, u goloj verziji, košta 112 tisuća kuna.
U metalia komercu, Brixton, perfektan dizajn, austrijski motorić , 125 kubika, - 18000 kuna!