POGLED IZNUTRA

Land Rover Freelander II 2.2 Td4 HSE: Veliki brat kao uzor

Foto: import
Land Rover Freelander II 2.2 Td4 HSE: Veliki brat kao uzor
07.05.2007.
u 13:30
Pogledaj originalni članak

Gotovo deset godina nakon prvog Freelandera na tržište je lani, a k nama nedavno, stigao njegov nasljednik. Na novom Freelanderu primjetni su dizajnerski detalji veće braće, pogotovo Range Rovera. Freelander je najmanji model marke koja nudi samo SUV-ove i terence, pa je logično da je od svih modela najviše prilagođen cestovnoj upotrebi.

Međutim, ako netko želi s Freelanderom u blato, ne mora se bojati, jer Land Rover nudi provjereni recept. Od tla je uzdignut 21 cm, a prilazni kut od 31 stupnja i odlazni od 34 stupnja dopuštaju  vožnju po "grabama". Osnova je terenske vožnje stalni pogon na četiri kotača i Terrain Response sustav. S kružnim prekidačem koji se nalazi ispred mjenjača odabire se jedan od četiri programa, a sustav podešava sve postavke odabranoj vrsti podloge.

Testirani 2.2-litreni motor s trećom generacijom common-rail sustava rezultat je suradnje Forda i PSA grupe. Razvija 160 KS i 400 Nm već pri 2000 okretaja, pa su mu performanse izvrsne. Ipak, prosječna potrošnja nije tako niska kako je deklarirano, jer smo prilikom testiranja trošili i do 12 litara.

U unutrašnjosti dominiraju pravilne linije i uglati oblici, a na prvi pogled vozač se može "prestrašiti" kad vidi više od trideset prekidača i gumbića na središnjoj konzoli. Ergonomija je uzorna, ali položaj vozača nije. Naime, iako se sjedalo preuzeto iz Range Rovera može spustiti, visokim vozačima to nije dovoljno, pa glava udara u držač za ruke iznad lijevih vrata.

Testni je Freelander uz najbogatiju opremu HSE, koja s ovim motorom stoji oko 376.000 kuna, bio još nadograđen dodatnom opremom vrijednom oko 60.000 kuna, što mu je ipak previše diglo cijenu i smatramo da takve nadoplate uistinu nisu potrebne.


Freelander 2,2 TD4

Motor: četiri cilindra, turbodizelski, common rail
Obujam: 2179 ccm
Snaga: 160 KS (pri 4000 okretaja)
Moment: 400 Nm (pri 2000 okretaja)
0-100 km/h: 11,7 s.
Maks. brzina: 181 km/h
Pros. potrošnja: 7,5 l.
Dimenzije: 450/200/174 cm
Međuos. razmak: 266 cm
Prtljažnik: 755-1670 l.

Cijena
: 436.823 kune
Kredit: 8702 kn x 60

Pogledajte na vecernji.hr