TEST: FIAT PANDA

Legendarni maleni terenac sada je i pravi gradski šminker

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
26.02.2015., Zagreb - Automobil Fiat Panda 4x4. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Fiat Panda
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
26.02.2015., Zagreb - Automobil Fiat Panda 4x4. Photo: Slavko Midzor/PIXSELL
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Fiat Panda
22.03.2015.
u 17:15
Za brda i makadamske puteve, ali i gradske vreve gdje ćete biti primjećeni
Pogledaj originalni članak

Panda s pogonom na sva četiri kotača još od pojave na tržištu 1983. godine nema konkurencije. Zbog svojih malih dimenzija i sposobnosti u terenskoj vožnji uživa kultni status. I u trećoj je generaciji zadržan kutijasti oblik, Panda je i dalje kratka, uska ali visoka (iako malena prikladna je i za više ljude), zbog čega može prolaziti uskim puteljcima i svladavati makadamske zadatke gdje drugi terenci moraju odustati.

Podnica je odignuta od tla 16 cm, što jamči solidne mogućnosti na terenu, a tu je, dakako, i elektronski blokirajući diferencijal (ELD), koji radi do 50 km/h dok se 4x4 pogon uključuje po potrebi. U normalnoj vožnji on vam neće trebati, pogotovo u gradu, a i tu Panda ima svoje prednosti opet zbog dimenzija (3686/1672/1605 mm) zbog čega je okretna i odlične preglednosti. U gradu pomaže i City mod upravljača, koji ga toliko omekša da se može okretati s dva prsta. Model 4x4 je mnogo robusniji od "obične" Pande, a 1,3-litreni dizelski M-Jet sa 75 KS i 190 Nm okretnog momenta sasvim je lijepo pokreće (14,5 do stotke, maksimalnih 159 km/h), uz prosječnu potrošnju na testu od 6,3 l/100 km.

S obzirom na dimenzije (međuosovinski razmak 2,3 m), Panda pruža iznenađujuće mnogo prostora u kabini za četiri putnika. Sjedi se visoko i uspravno što će nekima možda zasmetati, a mjenjač je povišen što je ergonomski odlično. U unutrašnjosti slijedi "cube" dizajn pa je većina elemenata kockastog oblika, a živahnost je postignuta bojama, što u cjelini izgleda vrlo atraktivno. Za mini klasu prtljažnik od 225 litara je zadovoljavajući, a proširiti se može do 870 litara.

Panda 4x4 se na hrvatskom tržištu nudi samo s ovim motorom i najbogatijom opremom Rock po cijeni od 119.869 kuna. Doplata za finu pastelnu narančastu boju je 1482 kune.

>> Panda 4X4 prolazi tamo gdje drugi staju

>> Fiat Panda: Prava zabava uz samo dva cilindra

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.