NOVA MREŽA

Lifester - društvena 
mreža koja zaista 
potiče na druženje

'26.08.2013., Zagreb - Luka Lorkovic, Domagoj Krpan, Borna Penic i Nikola Krsic - autori drustvene mreze Lifester. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL'
'2'
'22.1'
'photo e'
'photo g'
10.10.2013.
u 17:00
Mladi Zagrepčani osmislili su društvenu mrežu čija je glavna namjera olakšati komunikaciju i dogovore među prijateljima. Tako vaš život žele učiniti jednostavnijim i zabavnijim, donosi magazin iQ
Pogledaj originalni članak

Nova društvena mreža u bespućima interneta ne čini se kao neka velika novost, ali jedna koja je svjetlo dana ugledala sredinom rujna ima i želju i mogućnost postati vaš svakodnevni suputnik, pogotovo ako ste pripadnik mlađe populacije. Njeno je ime Lifester, nastala je u Hrvatskoj, a glavna joj je namjera olakšati komunikaciju i dogovore među prijateljima, bili oni stvarni ili virtualni. Lifester vam može pomoći i u upoznavanju novih ljudi, i to na temelju vaših aktivnosti i interesa. Kako ističu njegovi tvorci, želja im je bila učiniti vam život jednostavnijim, zabavnijim i uzbudljivijim, a vrlo ćemo brzo doznati jesu li u tome i uspjeli. Mladi Zagrepčani; student međunarodnog poslovanja Borna Penić (22), student računalstva Domagoj Krpan (20), student ekonomije Luka Lorković (23) i računalni tehničar Nikola Kršić (22) ekipa su iz kvarta, a društvene mreže dio su i njihovih života. Svakodnevno promatrajući njihovo funkcioniranje i želeći ljudima ponuditi nešto svježije i drukčije od Facebooka, došli su na ideju za svoj prvi zajednički projekt.

– Istraživali smo šest najpoznatijih društvenih mreža na svijetu, iz svake smo uzeli najbolje i spojili u jedno, a dodali smo i dosta svojih ideja. Sve smo to radili kako bismo omogućili detaljnije i kvalitetnije dogovore među ljudima – rekao je Domagoj Krpan koji je zaslužan za dizajn aplikacije Lifester.

Njegov kolega Borna Penić dodao je da jedna od glavnih prednosti Lifestera leži u tome što omogućava dogovore bez previše dopisivanja i chatova jer sve se može riješiti u svega nekoliko klikova.

Chat Jabber

Aplikaciju za pametni telefon za novu društvenu mrežu možete skinuti ako ste korisnik iPhonea ili Androida (uskoro). Nakon što to učinite, u sustav se možete logirati pomoću svog profila na Facebooku ili registracijom na Lifester pomoću e-maila. Aplikacija će vam tada, između ostalog, ponuditi osam kategorija namjere koje nose naziv \"ljepota\", \"hrana\", \"slobodno vrijeme\", \"posao/edukacija\", \"stil života\", \"aktivnosti na otvorenom\", \"religija i sport\". Uđete li, primjerice, u kategoriju \"slobodno vrijeme\" možete, između ostalog, kliknuti na \"TV i film\" i tako svojim prijateljima poručiti da vam je namjera ići u kino ili ih pozvati na filmsku večer kod sebe. Uz postavljenu namjeru, na svoj zid možete staviti i kratku poruku kako biste eventualno objasnili svoje planove. Nakon što odaberete željene prijatelje, oni će dobiti vaše pozivnice za filmsku večer koje samo trebaju potvrditi ili odbiti jednim klikom. Ako vam to nije dovoljno, svoje prijatelje možete kontaktirati i na chatu Jabber integriranom u aplikaciju. Ima tu još dosta funkcija, a jedna od njih nosi naziv \"awesome\" i svojevrstan je ekvivalent Facebookovu \"lajku\".

I na ovoj društvenoj mreži možete pretraživati ljude koje poznajete i dodati ih za prijatelje ako na Lifesteru imaju svoj profil. Sve što oni objavljuju bit će vidljivo na tzv. life feedu, a velika je razlika u odnosu na Facebook što se Lifester ne koristi za objavu pjesama, fotografija, članaka i sl., nego prije svega za iznošenje svojih planova i dogovore s prijateljima. Možemo slobodno reći da ta mreža uvelike potiče druženje uživo čega danas sve više nedostaje, pogotovo u velikim gradovima.

– Sličnog proizvoda nema na svjetskom tržištu i zato vjerujemo u uspjeh. U svakom trenutku možete prijateljima reći što sve planirate, ali provjeriti i kakvi su njihovi planovi te odlučiti kako ćete provesti svoje slobodno ili radno vrijeme. Pomoću GPS-a dostupna je i vaša lokacija pa možete vidjeti koji su vam prijatelji trenutačno najbliži – objasnio je Krpan.

Treba probati

Lifester ponajprije cilja na populaciju u dobi između 15 i 25 godina, koji su većinom korisnici i Facebooka, a glavni je plan njegove ekipe skupiti što više korisnika kako bi se mogao razviti sustav oglašavanja i tako se financirati. Osim razvojem aplikacije, Domagoj i Borna bave se i svojim studijem, dok Luka uz studij radi u pizzeriji s Nikolom. Dečki su na svom, kako ističu, vrlo složenom projektu radili gotovo godinu dana, a u programiranju aplikacije pomagali su im i suradnici iz Indije. Vrlo su optimistični, neuspjeha se ne boje i poručuju:

– Treba probati pa, ako i propadnemo, barem smo nešto naučili!

– Ljudi često govore da im je Facebook pomalo dosadio, a svi kojima smo pokazali aplikaciju imali su samo riječi hvale i rekli su da bi je koristili. Oni koji su znali da aplikacija izlazi bili su vrlo nestrpljivi i često nas ispitivali kad će je napokon moći koristiti – pohvalili su se Borna i Domagoj.

S obzirom na to da se projekt, osim na Hrvatsku, fokusira na tržište cijele Europe, Lifester je u dostupan na engleskom jeziku kako bi se približio što većem broju mladih Europljana. Aplikacija je moderno dizajnirana, pregledna je i jednostavno se koristi, a s obzirom na to da su dogovori za druženje preko nje jednostavniji nego ikad prije, prostora za uspjeh sigurno ima. No ništa ne dolazi preko noći jer konkurencija je vrlo jaka, a društvenih mreža danas je toliko da velik broj ljudi više i ne zna na što se sve registrirao i gdje sve ima svoj profil. Lifester je dostupan na iPhoneu, a vrlo brzo moći će ga skinuti i korisnici Android-mobitela. Dečkima koji su ga osmislili želimo puno uspjeha!

>> Nova društvena mreža: VucoBook je za sve Vucine \'apostole\'

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.