Renault Espace

Luksuzna krstarica stvorena za ležerna duga putovanja

Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Espace
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Espace
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Espace
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Espace
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Espace
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Espace
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Espace
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Espace
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Espace
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Espace
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Espace
08.03.2016.
u 14:40
Putem dodirnog ekrana upravlja se navigacijom, klimatizacijskim i audio sustavom te odzivom motora, mjenjača i upravljača
Pogledaj originalni članak

U novoj generaciji ovog, danas prilično impresivnog modela Renault je napravio oštar zaokret od segmenta jednovolumena prema velikim crossoverima. Inovativan dizajnerski pristup rezultirao je upečatljivim, robusnim linijama. Obogaćen elementima karakterističnim za SUV-ove, Espace dug 486, širok 189 i visok 168 cm u putničkoj kabini nudi obilje prostora i zavidan luksuz, posebno u isprobanoj Initiale Paris izvedbi, vrhuncu ponude.

Svih sedam sjedala - širokih, udobnih i kožom presvučenih - mogu se zasebno preklopiti i podignuti električnim putem. Komandu za to vozač daje ili pritiskom na tipke u prtljažniku ili putem dodirnog ekrana od 8,7 inča naprednog R-link sustava, koji funkcionira i izgleda poput pravog tableta. Putem njega upravlja se navigacijom, klimatizacijskim i audio sustavom, ali i postavkama vozila poput odziva motora, mjenjača i upravljača te tvrdoće ovjesa. Primjerice, u sport modu upravljač je direktniji, ovjes kruće podešen, motor radi u višim okretajima, a u komfort modu karoserija bilježi tek manje pomake, pa je vožnja ugodnija.

Espace se pokazao posebno dobrim izborom za duga putovanja jer vozač i putnici prevaljene kilometre uopće ne osjete. Upravljivost je na visokoj razini, čemu kumuje 4Control, u suradnji s aktivnim ovjesom. Ovaj sustav upravljivosti sva četiri kotača također pokazuje razlike ovisno o modu vožnje izabranom putem dodirnog ekrana. Isprobani primjerak tjera odličan Twin Turbo dizelaš od 160 KS. Radi uglađeno i tiho, na pritisak papučice gasa reagira trenutno. Uparen je s EDC automatskim mjenjačem, koji omogućava brze izmjene stupnjeva prijenosa.

Initiale Paris opremljenost sami je vrh ponude. Espace stoji od 279.900 kn, a cijena luksuzne dCi 160 Initiale Paris izvedbe iznosi od 369.900 kn.

>> I dalje najbolji vozački obiteljski jednovolumen

>> Voljeli ga ili ne, Berlingo je automobil koji jednoj prosječnoj obitelji nudi sve

MLADI ODLAZE

Nepalci, Filipinci, Egipćani... Strani radnici pohrlili u hrvatski grad. Domaće stanovništvo bježi: 'Zatvorili smo šest škola'

Stanovništvo Vrgorske krajine većinom čine stariji i nemoćni ljudi, dok se mladi, u potrazi za boljim životnim uvjetima, sve češće sele u zapadnoeuropske zemlje ili na obližnju Makarsku rivijeru. Prema popisu stanovništva, grad Vrgorac s 27 mjesnih odbora broji 5.911 stanovnika, no stvarni broj stanovnika na terenu procjenjuje se između 3.500 i 4.000

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 9

FR
franjo
16:44 08.03.2016.

Karton la' blamaž.

Avatar Olujni
Olujni
00:23 09.03.2016.

Za skoro 40.000 Eur se može kupiti vrhunski automobil kod njemačko-korejsko-japanske konkurencije. Ovo je precijenjeni, kvarljivi i izuzetno skupi za održavanje automobil.

XX
xxx008
09:49 09.03.2016.

Ludilo,pa to je space shutlle!