Mala Octavia! – s pravom je Rapid, kompaktna Škodina limuzina dobila nadimak po većem i popularnijem bratu. Jer Rapid u sedanskoj izvedbi po uzoru na Octaviju nudi rekordan prtljažnik od čak 550 litara uz praktična peta vrata i zaista solidnu prostranost u kabini. Upravo nam se ‘zamjena’ ova dva modela dogodila jednom prilikom kad smo ušli u taksi i bili uvjereni - zbog prostranosti na stražnjem sjedalu - da se vozimo u Octaviji.
Lanjskim redizajnom Rapid je dobio novu masku koja je sada ista kao na drugim novim Škodinim modelima, nešto kvalitetniju plastiku u unutrašnjosti, kao i novi 1,0-litreni trocilindarski motor uz precizan 5-stupanjski ručni mjenjač, koji smo u verziji s 95 KS imali priliku isprobati.
.
Odmah možemo reći da je i ta inačica s 95 KS i 160 Nm okretnog momenta (već od 1500 o/min) sasvim dovoljna za ugodnu vožnju Rapida. Dapače, prostrani se Rapid uz 1,0 TSI može voziti i dinamično (11 s do stotke, 186 km/h maksimalna brzina), a u isto je vrijeme uz štedljiviju vožnju prosječna potrošnja i u gradu oko 7 l/100 km.
Za vrlo korektnu cijenu od 111.856 kuna nudi se s paketom opreme Ambition koji sadrži sve bitno što današnjem vozaču treba: kima-uređaj, radio uz 4 zvučnika, el. grijane retrovizore, maglenke, kožom presvučen upravljač i ručicu mjenjača... Snažniji 1,0 TSI s istom opremom stoji 116.784 kune, a početni uz Active opremu (uz klima-uređaj) 100.687 kn.
Plastika kao u yugu. Neudobna i ružna. Iz iskustva