U sjeni svemirskog dizajna nove peterovratne verzije Civica, na tržište je stigla i limuzinska verzija ovog legendarnog japanskog kompakta. Zapravo japanskog samo podrijetlom, a po zemlji proizvodnje britanskog.
U odnosu prema prethodniku, dizajn je radikalno izmijenjen, ali ne ipak kao na kratkoj verziji. Iako nema "space" detalja, djeluje suvremeno i privlači dosta pažnje prolaznika. Stražnji je dio, prema našem mišljenju, najlošiji dio automobila. Poklopac prtljažnika djeluje nedovršeno, a predimenzionirana svjetla pogađaju kao prst u oko.
U unutrašnjosti se takoder susrećemo sa suvremenim i razigranim dizajnom, ali opet ne toliko ekstravagantnim kao kod kratke verzije. U sredini je brojač okretaja, ali izostala je 3D grafika.Najljepši je detalj upravljač. Još jedna usporedba s kratkim Civicom - kod limuzine upravljač ne smeta pogledu prema instrumentnoj ploči, dakle ergonomija je savršena.
Savršen je i sklop motora i mjenjača, zbog kojeg Honda i ima toliko fanova po svijetu. Benzinski 1,8-litreni I-VTEC agregat tehnološki je biser, koji mami na igranje pri vožnji. Maksimalni se okretni moment postiže na 4300 okretaja, a snaga na 6300 okretaja, što znači da ovaj motor obožava visoke okretaje. Podržava ga i odlično proračunati šesterobrzinski mjenjač. Dinamičnija vožnja nakraju rezultira prosjekom potrošnje iznad deset litara.
Ovjes Civica limuzine podešen je mekše nego na kratkoj izvedbi, pa je ovaj model upotrebljiviji za obiteljske svrhe. Stoga nam se čini i razumnijim izborom, pogotovo zbog cijene, koja je za bogato opremljenu testiranu izvedbu 152.990 kuna. Početni model stoji 139.290 kuna, što je više od konkurencije, ali argumenti za to su jaki.