Novi logo i novi projekt

Rimac na sajam u Ženevu ide s potpuno novom jurilicom

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Nećemo proizvoditi aute za šire mase, no mnogi će takvi automobili drugih proizvođača sadržavati naše komponente, kaže Rimac
26.01.2018.
u 10:30
Novi model nema nijedan zajednički dio s Concept-One, koji je došao do kraja puta. Prodano ih je svih osam, a zadnja tri su u proizvodnji i trebaju biti isporučeni
Pogledaj originalni članak

Sada već postaje pravilo da salon automobila s najvećom tradicijom, onaj ženevski, obilježava jedan proizvođač električnog superautomobila. Naš Mate Rimac i njegovi Rimac Automobili predstavit će svoj novi model upravo na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi od 8. do 18. ožujka. Rimac Automobili dopustili su javnosti da nagađa o kakvom se modelu radi objavljujući kratki video i nekoliko fotografija na kojima se vidi jedino silueta novog modela s logotipom kojim dominira slovo R, sve uz intrigantnu poruku – zašto igrati prema pravilima, kada možete promijeniti igru.

Samo nagađanja

Očito je opet riječ o sportskom automobilu, ne treba sumnjati da će performanse opet biti vrhunske, a u svjetskim medijima koji su mahom popratili objavu odmah je povučena paralela s novim Teslinim Roadsterom. Ne vjerujemo da je u Rimac Automobilima upravo to bila namjera s obzirom na trajanje razvoja automobila visokih performansi. Nagađati je i jedino što možemo, svi će morati pričekati ženevski salon, no Rimac je ipak otkrio neke osnovne stvari o bližoj budućnosti.

– Novi automobil otkrivamo na sajmu u Ženevi, dotad van neće izlaziti više informacija. Neke stvari, poput teasera puštat ćemo van ranije, ali još nećemo davati pristup autu. Novi model nema nijedan zajednički dio s Concept-Oneom. Riječ je o potpuno novom automobilu i platformi. Mi proizvodimo sportske automobile i ne planiramo ići u velike serije i niže cjenovne kategorije, no sve više idemo prema velikim serijama sustava i komponenti koje razvijamo za velike proizvođače, tako da, iako nećemo proizvoditi vlastite automobile koji su prihvatljivi širim masama, mnogi će takvi automobili drugih proizvođača sadržavati naše komponente – rekao nam je Mate Rimac. Ovo je, nažalost, i kraj puta za sada već kultni Concept-One koji je dodatnu slavu dobio prošle godine kada ga je iz zavoja izbacio Richard Hammond na snimanju nedavno prikazane epizode The Grand Toura.

Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
Rimac Concept_One

– Svih osam komada Concept-Onea prodano je, zadnja tri su u proizvodnji te trebaju biti isporučeni prije nego krenu isporuke novog modela – kaže Rimac. Skrivanje detalja novog modela nije ništa neuobičajeno, taktika je to uobičajena i za velike automobilske tvrtke, pogotovo pred ovako značajne događaje kao što je to ženevski salon.

Uz najavu novog automobila, tvrtka je predstavila i novi logotip. I dalje je oznaka prepoznatljivo slovo R, no ne više na štitu sačinjenom od elektroničke štampane pločice, nego je istaknutije u okviru koji je ipak ostao u obliku štita. I o ovoj je promjene osnivač tvrtke Mate Rimac rezerviran.

– Radimo dosta promjena i vizualni identitet je jedna od stvari koje su potrebne za te promjene, ali ne mogu otkrivati više – rekao nam je jučer svetonedeljski poduzetnik.

Kinesko ulaganje

Ono gdje je manje tajni jest poslovanje tvrtke koja radi u halama nedaleko od Zagreba te njezini zaposlenici, čiji broj stalno raste. Nedavno je sam Mate Rimac objavio informaciju kako sada Rimac Automobili i Greyp-Bikes koji proizvodi električne bicikle zajedno broje više od 300 ljudi i pritom pokazao grafikon s rastućom krivuljom broja djelatnika.

– Do kraja godine narast ćemo na otprilike 400 ljudi. Samo ovaj tjedan nam se, primjerice, pridružilo sedam novih kolega. Trenutačno imamo kolege iz 21 zemlje, na što smo jako ponosni – kaže Rimac. Osim stalnog rasta broja zaposlenika i medijske eksponiranosti, rastu i poslovni rezultati proizvođača iz Svete Nedelje. Samo su Rimac Automobili za 2016. godinu ubilježili prihode veće od 46 milijuna kuna, za polovicu više nego 2015. godine. A prošle je godine tvrtka zabilježila jednu bitniju prekretnicu u svojoj povijesti i poslovanju.

– Izvještaji za prethodnu financijsku godinu još nisu zaključeni pa stoga ne možemo izlaziti s brojevima. S financijske strane prošle godine prioritet nam je bio zatvaranje runde financiranja – govori Rimac. Podsjećamo kako je lani u rujnu realizirana investicija od 30 milijuna eura kineske Camel Group, najvećeg azijskog proizvođača baterija.

Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:

Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit
Foto: Reuters/PIXSELL
NAIAS Detroit

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 66

DU
Deleted user
10:54 26.01.2018.

Ajmo sad dežurni pljuvači kojima je naj veći domen sjediti u stolici i pisati komentare počnite pljuvati po Rimcu i djeliti svakojake savjete i teorije.Rimac svaka čast samo naprijed i čestitke što si ipak ostao u Hrvatskoj i nisi proizvodnju prebacio negdje drugdje.

KR
Krotila
12:39 26.01.2018.

naprijed Rimac

Avatar Le-Freak
Le-Freak
11:59 26.01.2018.

Bravo Rimac! Antifa misli da sve mora biti kako beogradska skola ekonomije uci, ipak je to razlog uspjehu bivse Sugoslavije i sada Srbije ;) hehehe. Ne vjeruju uspjehu nekoga tko nije Sugosloven. Nije cudo da nas je Milanoviceva vlada skoro unistila kada se izgleda niti jedan levicar ne moze radovati uspjehu nekoga Hrvata. Ali radost je velika ako nesto ne uspje.