CONCEPT_ONE

Rimac za Ženevu pripremio 'popeglani' superautomobil

Foto: Rimac
Rimac za Ženevu pripremio 'popeglani' superautomobil
22.02.2016.
u 20:26
Nova verzija objedinjuje sva znanja koja je kompanija stekla od kada je Concept_One po prvi puta pokazan javnosti
Pogledaj originalni članak

Mate Rimac na Salonu automobila u Ženevi predstavit će produkcijsku izvedbu njihova potpuno električnog automobila Concepta_One. Ova nova verzija Rimčeva superautomobila objedinjuje sva znanja koja je kompanija stekla od kada je Concept_One po prvi puta pokazan javnosti.

Kako doznajemo iz Rimac Automobila, riječ je o potpuno “popeglanom” i usavršenom modelu na kojem se teško više nešto može unaprijediti. Tako se među sustavima razvijenim u pogonima u Svetoj Nedelji ističu Rimac All-Wheel Torque Vectoring. Taj sustav precizno izračunava potrebni moment na svakom kotaču.

Concept_One i dalje razvija 1088 KS zahvaljujući kojima ubrzava do 100 km/h za 2,6 sekundi a do 300 km/h za 14,2 sekundi. Performanse su, znači, daleko bolje. Također je tu i infotainment sustav kojim se upravlja preko ekrana na dodir. Ovaj sustav prikuplja informacije s više od 500 različitih senzora te ih u realnom vremenu prikazuje na ekranu. Zanimljivost je kako se podaci prikupljaju te šalju u cloud (oblak) putem visokobrze internetske veze. Kasnije se mogu analizirati i preko smartphonea.

Za ovu seriju proizvest će se osam primjeraka Concepta_One. Uz Concept_One u Ženevi će od 3. do 13. ožujka prikazati i različite tehnologije koje tvrtka razvija te posebnu verziju bicikla Greyp G12S.

>> Rimac objavio dopis koji je poslao premijeru Oreškoviću

>> Mate Rimac: Moja tvrtka vrijedi 70 milijuna eura

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

BR
brčko
21:07 22.02.2016.

ma samo naprijed naši! svaki hr brand izvan granica lijepe naše je super!

ĆA
ćaćaća
11:36 23.02.2016.

samo guraj...

HA
hacker
23:28 22.02.2016.

Odlično, ali se odmah na prvu vidi da još uvijek nemaju iskustva u izradi automobila. Prvi tehnički nedostatak je ujedno i dizajnerski nedostatak, naime brisaći prednje šoferšajbe su mogli a i trebali biti u potpunosti sakriveni ispod haube. -Nema airbag i vjerojatno zbog toga što ne mogu zadovoljiti neke tehničke i sigurnosne uvjete za veču proizvodnju ide se na svega 8 vozila a sjetimo se da su još 2011 govorili o 80 automobila.