Nakon većih modela, Mazda je i u novu drugu generaciju Mazde2 ugradila svoju revolucionarnu SkyActive tehnologiju. I rezultat je fantastičan.
I prethodna generacija "dvojke" bila je među najboljima u klasi, pogotovo prema užitku u vožnji. Već na prvom zavoju jasno nam je da se taj "fun faktor" nije izgubio. Dapače, fascinira lakoća upravljanja, od opuštene vožnje i krstarenja otvorenom cestom (osjećaj lebdenja) do oštrije sportske vožnje. Vozač na upravljaču osjeća povratne informacije s ceste i u svakom trenutku mu je jasno kada i kako ispraviti putanju vozila. Užitku u vožnji pridonosi i odlični 1,5-litreni benzinac sa 115 KS i 250 Nm okretnog momenta (isti blok motora nudi i 75 i 90 KS). U svim režimima vožnje, osim kada ostanete u visokom stupnju prijenosa na vrlo malim brzinama, ponaša se jako dobro. A takve su i performanse, do stotke automobil mase 980 kg potjera za samo 8,7 s, a najveća brzina je 200 km/h. Prosječno smo trošili 5,7 l/100 km i pritom prilično uživali. A ako baš želite juriti računajte na još uvijek vrlo prihvatljivih 7-8 l/100 km.
Dvojka je sada prostranija, rastegnuta je na 406 cm, Prostranije je na stražnjoj klupi, a i prtljažnik je sa 280 litara vrlo solidan, ali još je uvijek u jako kompaktan i okretan, pogotovo u gradu. Ali, čvrst i prilično tih na autocesti na velikim brzinama kada imate osjećaj da ste u većem automobilu.
Testnu Mazdu2 G115 s najjačom opremom Revolution Top će malo tko kupiti u Hrvatskoj i to zbog cijene od 158.313 kuna, ali treba reći da početna Mazda2 sa 1,5-litrenim benzincem sa 75 KS i solidnom opremom stoji 72.760 kuna.
>> Espace i Vitara prošli s maksimalnom ocjenom, Fiatu 500X i Mazdi2 četvorka
Frende Mladen, "malo" si se zeznuo, nije 72 tisuća nego 20000kn više za početni model, znači za prosječnog hrvata nedostižno kao porsche.