Mercedes se dizajnerski približava mlađim kupcima, a najbolji dokaz je nekad vrlo klasična C-klasa, koja je u petoj generaciji izuzetno atraktivna limuzina. Taj se dojam osjeća i u unutrašnjosti gdje prevladava moderan dizajn s detaljima od finog aluminija i kokpit presvučen klavirskim lakom kojim dominira središnje postavljen multimedijski ekran od 21 cm. Mnogi elementi interijera preuzeti su iz sportski nastrojene A-klase.
C-klasa je vrlo kompaktna bez obzira na povećanje međuosovinskog razmaka za 8 cm (na 284 cm) i dužinu od 469 cm. Na stražnjoj klupi je ugodno, ne i prostrano, baš kao što i prtljažnik od 480 litara nije rekorder u klasi. Ispod poklopca testnog Mercedesa sasvim tiho kuca najjači dizelaš u ponudi, 2,1-litreni biturbo četverocilindraš sa 204 KS i moćnih 500 Nm dostupnih već od 1600 okretaja. Zbog toga je sprint do stotke 1,6 tona teške limuzine brz kao u pravom sportašu - 6,9 sekundi - a najveća brzina iznosi 247 km/h. Odličan 7-stupanjski automatik radi brzo i glatko, a snagu prenosi na stražnju osovinu. Bez obzira na veliku snagu koja tjera na žustriju vožnju, potrošnja je vrlo pristojna, izmjerili smo prosječnih 7,2 l/100 km.
Pritiskom tipke mijenjaju se tri moda rada – štedljivi "eco", udobni "comfort" i dinamični "sport". Krstariti je najbolje u comfort modu, idealnom za svakodnevnu vožnju. Kad se zaželite sportske vožnje ovjes postaje tvrđi, odziv na gas brži, a upravljač oštriji. Sportski dojam pojačavaju i polugice iza upravljača za ručno mijenjanje brzina. C-Klasa se u ovom izdanju ipak najbolje osjeća na autocesti gdje suvereno guta kilometre, a najviše fascinira mirnoćom pri velikim brzinama.
Cijena kreće od 359.700 kuna s već bogatim paketom opreme, a uz cijeli niz dodataka kod testnog se modela penje na 432.560 kuna.
>> Zahvaljujući redizajnu Mercedes B-klase je još atraktivniji i praktičniji
>> Mercedes-Benz temeljito revidirao svoj bestseler u SUV segmentu
to je mečkina narav, nije to neka kornjača