Mercedesovim dizajnerima treba skinuti kapu! Ne tako davno konkurentski bavarski modeli izgledom su nadmašivali svaki Mercedesov mnodel. No, to više nije slučaj. Naprotiv. Nova potvrda stiže u obliku C-klase Coupe, elegantno izvedenog sportskog kupea s četiri komforna sjedala i sa 450 litara prtljažnika.
Promijenio se i pojam sportskog automobila prema kojem se pod poklopcem motora mora nalaziti neki snažan benzinski agregat. Tako smo C Coupe isprobali s 2,2-litrenim turbodizelašem sa 170 KS i 400 Nm, uparenim s uglađenim i ako treba brzim G-tronic automatskim mjenjačem. Može li se voziti sportski i dinamično? Itekako! Zapravo, većini vozača jači motor ni ne treba. Dovoljno je vidjeti performanse - 7,8 sekundi do stotke i najveća brzina od 234 km/h. A kako će se voziti, komforno krstareći, ekonomično ili dinamično sportski, vozač odlučuje sam birajući jednu od pet opcija vožnje – eco, comfort, sport, sport+ i individual. Eco je zanimljiv zbog mogućnosti praćenja potrošnje goriva, koja je u ovakvom automobilu bez pretjerane pažnje odlična. U prosjeku smo tijekom testa trošili ispod 7 l/100 km. Pri 130 km/h na autocesti može se računati i na manje od 6,5, a na otvorenoj cesti i ispod 6 l/100 km. Najugodnije se voziti u comfort modu rada, dok je za dinamičniju vožnju sport sasvim dovoljan. Mod sport+, kada odziv na gas postaje trenutan, upravljač postane tvrđi, a brzine se prebacuju na višim okretajima, namijenjen je baš za jurnjavu.
C Coupe dolazi s čitavim nizom sigurnosnih sustava i sustava pomoći vozaču, baš kao i s vrhunskim multimedijskim sustavom. Testni superopremljeni primjerak stoji 473.160 kuna, dok početna cijena C Coupea kreće od 300.500 kuna.
>> Audi i BMW prodali manje luksuznih vozila od Mercedesa
>> Njemački plug-in hibridni stroj kombinira benzin i struju
Evo u ponedjeljak ga idem kupiti..ali je malo manji i košta 19,99 u jednom trg centru.