Ivan Ilečić iza sebe ima uspješnu aplikaciju sportske analitike Once, a sada je pokrenuo novi projekt Scorrers, svojevrsnu konkurenciju Instagramu.
Iako je Scorrers na Google Playu i Apple Storeu dostupan nešto više od dva mjeseca, već prikuplja bazu korisnika i zvijezda koje na njemu dijele stvari. Nikola Kalinić, Roberto Hilbert, Alen Halilović, Admir Mehmedi, Darijo Srna, Duje Čop, Sebastian Boenisch, Dario Krešić i Ivan Rakitić neki su od celebrityja koji su na Scorrers stavili ono što daruju. Vrijednost određenih darova može dosezati i do tisuću dolara.
Odakle ideja za Scorrers?
Tržište društvenih mreža, vrijedno milijarde dolara, stvorilo je plodno tlo popularnim osobama koje svojom prisutnošću i milijunskim brojem sljedbenika pridonose većoj mogućnosti uspjeha neke aplikacije. Zato sve više poznatih osoba, poput Leonarda DiCaprija, Ashtona Kutchera ili Shakire već godinama investiraju novac, vrijeme i slavu u startup aplikacije. Oni svojim utjecajem i brojem korisnika koji donose sa sobom podižu vrijednost startupa. Ta je promjena navela velike sponzore da se okrenu poznatim sportašima, glumcima, glazbenicima i ponude im ugovore, a zauzvrat traže promociju svojih proizvoda kroz Instagram, Facebook, Twitter i druge kanale.
Čime se Scorrers razlikuje od postojećih aplikacija?
Dok se stvarala ideja o Scorrersu, koji ima sve mogućnosti Instagrama, Facebooka ili Twittera, pokušali smo pronaći dio mozaika koji nije kvalitetno pokriven na tim društvenim mrežama, kako bi Scorrers mogao postati njihova produžena ruka. Taj je dio transparentna poklon-platforma poznatih za njihove najvjernije obožavatelje, na kojoj Scorrers temelji svoj poslovni model. Scorrers želi postati nezaobilazna platforma i servis svake poznate osobe te globalni posrednik između njih i milijuna sljedbenika, kao i partner njihovih marketinških agencija i sponzora.
Što je važno za uspjeh startupa?
Uspjeh neke startup aplikacije ili tvrtke ne ovisi o ideji, već o realizaciji vizije. Važno je imati jasan smjer, detaljan plan i kvalitetan tim savjetnika, mentora, ljudi s iskustvom i onih koji su spremni na žrtve za uspjeh tog startupa. Mogu istaknuti Hrvoja Prpića, koji se savjetodavno dosta angažirao oko Scorrersa.
Zašto očekujete da će Scorrers biti uspješan?
Svaki investitor vas pita za ciljani broj korisnika i plan kako do njih doći. To je podatak koji definira ljestvicu i startnu poziciju u pregovorima s VC fondovima. Stoga sam s prijedlogom poslovne suradnje pristupio upravo Ivanu Rakitiću, koji sam na društvenim mrežama ima oko sedam milijuna sljedbenika. Uz druga poznata imena samo iz Ivanove svlačionice Scorrers može uhvatiti prvi val većeg broja korisnika i tako postati zanimljiv investitorima.
Kako je tekao razvoj projekta i koliko je koštao?
Od skice ideje i prezentacije do izlaska prve verzije aplikacije na tržište prošle su dvije godine. Dosad je na aplikaciju potrošeno više od 180 tisuća eura. Smatramo da će nam za razvoj i funkcioniranje tvrtke u iduće dvije godine trebati još minimalno 300-500 tisuća eura. Poslovni plan je ambiciozan: u 24 mjeseca skupiti između 200 i 500 poznatih osoba i s njima dovući oko 10 milijuna korisnika kako bismo privukli VC investicije. Američko je tržište prioritet i na njega namjeravamo ući što je prije moguće. Već smo dogovorili nekoliko poznatih osoba koje će se koristiti Scorrersom. Krajnji cilj je IPO Scorrersa kroz tri do pet godina.