Predstavnici Microsofta i partnerskih tvrtki danas su, na konferenciji WinDays13 u Umagu, predstavili dostupnost posljednje generacije alata za produktivnost, Office i Office 365.
Najpopularniji uredski alati u Hrvatskoj su službeno dostupni od 16. travnja ove godine te, poručuju iz Microsofta, nude nove funkcionalnosti i pretplatničke modele koji odgovaraju na potrebe i budžete kućnih korisnika, kao i malih, srednje velikih i velikih tvrtki.
Osim ažuriranih inačica uredskih alata u klijentskoj i inačici u oblaku, Microsoft je ažurirao i Microsoft Lync Online, Microsoft Exchange Online i Microsoft SharePoint Online, a zahvaljujući novim pretplatničkim modelima Office 365, tvrtke mogu koristiti aplikacije na pet različitih uređaja, dostupnih u bilo kojem trenutku, neovisno o lokaciji.
- Ovo je prvi put da nudimo cjelovit spektar rješenja i usluga pojedincima i tvrtkama svih veličina. Važno je naglasiti da kao tvrtka jamčimo jedinstveno korisničko iskustvo na računalima, tabletima i pametnim telefonima, dok će korisnici optimalno koristiti novi Office na računalima s operativnim sustavom Windows 8- rekao je Wim Dierickx, voditelj poslovne grupe proizvoda za produktivnost za Srednjoistočnu Europu u Microsoftu.
Implementacija sustava Office 365 predstavljena je na primjeru tvrtke Borovo sa 130 zaposlenika.
- Među ključnim prednostima sustava Office 365 je objedinjen Office Professional Plus, Exchange Online i SharePoint Online u jednom rješenju smještenom u računalnom oblaku. Činjenica da nisu bila potrebna ulaganja u hardver kao i brza i jednostavna implementacija, uz objedinjeno korisničko iskustvo za sve korisnike, prednosti su koje smo trenutno zamijetili – naglasio je Marko Bilić, voditelj IT sektora tvrtke Borovo.