I nakon pet godina na tržištu Mitsubishi ASX, kompaktni crossover japanskog proizvođača, izgleda privlačno i aktualno. Mitsubishi je dobro pogodio dimenzije, pa 430 cm dužine jamči pristojnu prostranost (prtljažnik 420 litara), ali i okretnost te dobro snalaženje u gradu. U unutrašnjosti nema velikih iznenađenja, a u opremi Intense plus tu je i moderan 6,1" dodirni zaslon s kamerom za pogled straga. Položaj za upravljačem je ugodan, preglednost uzorna.
Testni primjerak ima pogon na sva četiri kotača. ASX koristi prednji pogon, ali uključivanjem pogona na sve kotače dio okretnog momenta automatski se prebacuje s prednje na stražnju osovinu, pa je Mitsubishijev crossover spreman i za vožnju makadamom. Na cesti je vrlo stabilan i suveren u zavojima.
Novi dizelski 1,6 DI-D motor sa 114 KS na tržištu zamjenjuje 1,8-litreni dizelaš jednake snage. Zbog 270 Nm okretnog momenta dostupnog od 1750 o/min vozi se vrlo komotno u svim režimima vožnje, a performanse će zadovoljiti većinu vozača – do stotke stiže za 11,3 s, a najveća brzina mu je 180 km/h. Potrošnja nam je bila oko 6,5 l/100 km. S bogatom opremom Intense plus stoji 210.900 kuna, a s prednjim pogonom je 22.100 kuna jeftiniji.
420 litara je vrlo dobar gepek za 430 cm, ipak za te pare mogu se dobiti bolji, kvalitetniji, veći pa i ljepši automobili npr. Qashqai 1.5 - 110 ks ili Tucson 1.7, - 115 ks.