Mitsubishijev kompaktni crossover ASX na tržištu je u osnovi od 2010. a jači vjetar u leđa nedavno mu je podarilo lagano dotjerivanje, drugo u nizu. Ne radi se o većim zahvatima, ali ipak dovoljnima da se osvježenje uoči i svidi. Linije branika su omekšane, nova dnevna svjetla (LED u Intense paketu opreme) privlače zanimljivim oblikom, a agresivnije izgleda i maska odnosno čitav prednji dio vozila.
U globalu, ASX je dopadljiv model čiji će dizajn godinama biti zanimljiv. Rubustan vanjski stav u interijeru je dopunjen kromiranim detaljima. Prostora u kabini ima dovoljno za pet odraslih osoba. Materijali su čvrsti, završna obrada odlična. Vožnja je ugodna, čemu osim dobrog ovjesa doprinosi i dobra zvučna izolacija.
ASX je stabilan i upravljiv. Testni primjerak pokreće 1,8-litreni DI-D agregat. Ovaj dizelaš isporučuje 116 KS i čak 300 Nm, žustar je i smatramo ga odličnim izborom za ASX. Toga su mišljenja i kupci Mitsubishijeva crossovera, jer većinom biraju upravo ovaj agregat, u kombinaciji s prednjim pogonom. Realno, 4x4 pogon na povišenom ASX-u malo kome treba, a makadam se može svladati i bez njega.
Mitsubishi na ASX daje pet godina tvorničkog jamstva. Testni ASX opremljen je bogatijim Intense paketom opreme, no već je početna Invite razina odlična te donosi, primjerice, čitavu paletu sigurnosne elektronike, devet zračnih jastuka, tempomat s komandama na upravljaču, automatski klima-uređaj, radio CD MP3 s komandama na upravljaču, putno računalo, el. podizanje stakala, senzor za svjetla i kišu. S isprobanim motorom ASX stoji od 168.900 kuna.
>> Mitsubishi Outlander - lakši i prostraniji SUV starog kova