NA TESTU

Mitsubishi ASX - pažnja je posvećena detaljima

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Mitsubishi ASX
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Mitsubishi ASX
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Mitsubishi ASX
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Mitsubishi ASX
13.12.2014.
u 10:00
Oprema je već od početne izvedbe raskošna, a ASX s ovim motorom stoji od 168.900 kuna
Pogledaj originalni članak

Mitsubishijev kompaktni crossover ASX na tržištu je u osnovi od 2010. a jači vjetar u leđa nedavno mu je podarilo lagano dotjerivanje, drugo u nizu. Ne radi se o većim zahvatima, ali ipak dovoljnima da se osvježenje uoči i svidi. Linije branika su omekšane, nova dnevna svjetla (LED u Intense paketu opreme) privlače zanimljivim oblikom, a agresivnije izgleda i maska odnosno čitav prednji dio vozila.

U globalu, ASX je dopadljiv model čiji će dizajn godinama biti zanimljiv. Rubustan vanjski stav u interijeru je dopunjen kromiranim detaljima. Prostora u kabini ima dovoljno za pet odraslih osoba. Materijali su čvrsti, završna obrada odlična. Vožnja je ugodna, čemu osim dobrog ovjesa doprinosi i dobra zvučna izolacija.

ASX je stabilan i upravljiv. Testni primjerak pokreće 1,8-litreni DI-D agregat. Ovaj dizelaš isporučuje 116 KS i čak 300 Nm, žustar je i smatramo ga odličnim izborom za ASX. Toga su mišljenja i kupci Mitsubishijeva crossovera, jer većinom biraju upravo ovaj agregat, u kombinaciji s prednjim pogonom. Realno, 4x4 pogon na povišenom ASX-u malo kome treba, a makadam se može svladati i bez njega.

Mitsubishi na ASX daje pet godina tvorničkog jamstva. Testni ASX opremljen je bogatijim Intense paketom opreme, no već je početna Invite razina odlična te donosi, primjerice, čitavu paletu sigurnosne elektronike, devet zračnih jastuka, tempomat s komandama na upravljaču, automatski klima-uređaj, radio CD MP3 s komandama na upravljaču, putno računalo, el. podizanje stakala, senzor za svjetla i kišu. S isprobanim motorom ASX stoji od 168.900 kuna.

>> Mitsubishi Outlander - lakši i prostraniji SUV starog kova

>> U Hrvatsku stigao Mitsubishi Space Star, zamjena za Colt

SIGURNOST GRAĐEVINA

Hrvatski građevinski inženjer: Zgrade izgrađene u ovom razdoblju su najkritičnije. Gradile su se bez adekvatnih projektnih obrada

"Zabrinjavajuće je da do ovog urušavanja nije došlo uslijed elementarne nepogode kao što smo imali potrese u Zagrebu i Petrinji niti obilnih oborina kao što je bio slučaj u Valenciji, Jablanici u BiH ili u Bologni. Nije bilo niti velikih oborina, snijega, niti jakog utjecaja vjetra ili temperature, a nadstrešnica se ipak urušila i izazvala veliku tragediju."

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.