MAD konferencija 2015

Mobilni telefon ljudima važniji nego alkohol (i cipele)

Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
Foto: PR FOTO
MAD konferencija 2015
27.11.2015.
u 12:08
Pogledaj originalni članak

Na MAD conf 2, održanoj u četvrtak, 12.11. u Zagrebu, naučili smo nekoliko stvari:

  1. Mobiteli su postali prvi ekran
  2. Prije ćemo shvatiti da smo izgubili mobitel nego novčanik
  3. Kampanja bez targetiranja je kao da bacate impresije u smeće
  4. Ljudi danas imaju veći deficit pažnje nego zlatna ribica

Drugu po redu MAD conf organizirali su ClickAttack, regionalna mobilna oglašivačka mreža i OMD, globalna agencija za integriranu medijsku komunikaciju. U Zagreb su doveli vodeće europske i regionalne stručnjake o mobilnom oglašavanju, koji su nam pokazali kako iskoristiti maksimum koji nam nudi mobile i dobiti najbolje rezultate.

Generalni sponzor konferencije bila je Podravka, koja je već prepoznala važnost mobile-a i integrirala mobilni kanal u svoju komunikacijsku /marketinšku strategiju. Posjetitelje konferencije razveselili su Fini mini krem juhama i Lino wafeladama.

U konferenciju su nas uveli predstavnici ClickAttacka, Kristina Šaško i Vlaho Kaminski, koji su prikazali trenutačno stanje mobilnog oglašavanja u regiji, dali primjere uspješnih kampanja te predstavili inovativne formate HTML5 banera.

David Skerret je na MAD conf došao kao govornik drugu godinu zaredom. Ove godine, među ostalim je pokazao primjere tradicionalnih i start-up kompanija koji uspješno koriste mobile za rast i razvoj. Među njima su Starbucks, Spotify, Netflix, Airbnb i drugi.

Markus Breuer iz nugg.ad agencije objasnio je zašto i kako targetirati mobilne korisnike kako ne bismo „bacali impresije u smeće“ te usmjerili budgete upravo na one korisnike kojima je namijenjen proizvod ili usluga koju oglašavamo.

Karmen Lužnik iz slovenske digitalne agencije Renderspace predstavila je kampanju u kojoj je Zlatko, slovenski umjetnik i glazbenik, proveo tjedan dana svog života pred očima javnosti uz pomoć Google glass naočala. Kampanja je izvrsno odjeknula i kod javnosti i kod medija, a agencija je generirala veliku količinu contenta koji mogu koristiti u budućnosti.

Saša Škorić iz OMDa osvrnuo se na činjenicu da se o mobilnom stalno govori kao o „next best thing“, no kako ta činjenica više nije ispravna. Mobile više nije „next“, on je „now“, a pokazatelj toga je činjenica da je na svjetskoj razini više od polovice pretraga na Google-u došlo s mobile-a.

Matt Jones razbudio je publiku nakon pauze za ručak tako što je predstavio 8 laži u mobile-u. Posebno se osvrnuo na mobilne aplikacije, te objasnio kako postotak zombie aplikacija raste svakodnevno (zombie aplikacije su one koje se ne pojavljuju u prvih 300 search rezultata u app trgovinama te ih korisnici ne mogu pronaći).

Završni govornik, Tim Green, mobile novinar i vanjski analitičar za Juniper Research, napravio je odmak od mobilnog oglašavanja i pričao o mobilnom plaćanju. U prezentaciji „Oko svijeta (mobilnih plaćanja) u 40 proizvoda“ predstavio je razna rješenja za mobilna plaćanja online, mobilna plaćanja u trgovinama i mobilni transfer novca. Tim tvrdi da ćemo prije shvatiti da nam nedostaje mobitel nego novčanik, te da je mobilno plaćanje sigurnije od kartičnog.

Pogledajte na vecernji.hr