Na hard test smo nedavno preuzeli Hyundai ix35, jedan od najpopularnijih SUV-ova na našem tržištu i uz Kiju Sportage najprodavaniji SUV u Hrvatskoj ove godine. Hyundai nudi široku lepezu modela ix35, od početnog povoljnijeg benzinca sa solidnom opremom, preko slabijeg dizelaša sa 115 KS, do raskošnijih verzija s jačim dizelašem od 184 KS i 4x4 pogonom.
Već na prvo sjedanje za upravljač našeg testnog modela osjeća se dašak luksuza. Kromirani dijelovi unutrašnjosti, fina i pod prstima kvalitetna koža kojom je presvučen volan i ručica mjenjača i djelomično kožna sjedala koja ugodno podupiru leđa te detalji poput kamera za stražnje parkiranje koja je skrivena u retrovizoru, odaju da se radi o bogato opremljenom automobilu.
I osjećaj u vožnji prati opremu. Snažan 2-litreni stroj sa 184 KS i 383 Nm okretnog momenta puca od snage i u svim režimima vožnje nudi dobra ubrzanja i međuubrzanja. Dobro se nosi sa 1530 kg teškom karoserijom pa su ubrzanje od 10 sekundi do stotke i najveća brzina od 194 km/h u praksi vrlo uvjerljivi.
S ovim se motorom odlično slaže precizan 6-brzinski ručni mjenjač s kratkim hodovima koji prenosi snagu na sva četiri kotača. Iako, uz ovu raskoš bio bi dobrodošao i automatski mjenjač koji se doplaćuje 16.000 kn.
Pogon je automatski, što znači da pri normalnom prianjanju koristi prednji pogon, a po potrebi uključuje i stražnji. Postoji i opcija lock, kad se omjer zaključava na 50:50. Sposoban je i za terenske zadatke, ali ovakav ix35 je primjereniji krstarenju autocestom nego makadamu. Dakako, može biti pravi obiteljski automobil s mnogo pretinaca i prostora te prtljažnikom od 465 litara, koji se može proširiti na 1435 litara.
Potrošnja? Na autocesti na 130 km/h trošio nam je 8,1l/100 km, na otvorenoj cesti 7,4 l/100 km, dok u gradu troši oko 9,5 l/100 km.