POGLED IZNUTRA

Moćna off road krstarica

04.12.2001.
u 00:00
* Automobil dolazi sa 2,4-litarskim benzinskim ili 2,7-litarskim dizelskim motorom
Pogledaj originalni članak

Nissanovo iskustvo u izradi terenskih vozila proteže se kroz pet desetljeća, a rezultati se vide u novoj seriji modela Terrano II. Automobil je na raspolaganju sa trojim ili petorim vratima - poput Golijata kojeg je Večernjak imao na testu - a nudi se sa snažnim 2,4-litarskim benzinskim i 2,7-litarskim TD intercooler motorom.

Snaga agregata testiranog dizelaša bila je 125 KS, a zapremina 2664 kubičnih centimetara. Motoru - zapravo njegovoj izolaciji - prigovorili bismo samo veliku buku prilikom paljenja. Susjede smo, naime, svakog jutra iznova podsjećali da na testu imamo dizelaša. Terrano II na prvi pogled daje do znanja koliko je snažan. Sprijeda dominiraju velike lampe i kromirana maska. Kromirani su i naplaci, rubovi prednjih svjetala, unutarnje ručice vrata te oklop rezervnog kotača. Branik je masivan, a štih krstarice bespućima vozilu daju i peti kotač na poklopcu prtljažnika te bočne stepenice. No, one su nam na terenu zapinjale za neravnine, pa ih smatramo malo preniskim i preširokim za pravu off road vožnju. Vozilo ima, razumljivo, pogon na sva četiri kotača te reduktor, a udarce pri vožnji van asfalta odlično apsorbira. Mjenjač je petstupanjski ručni.

Iako u Nissanu vele kako njihov terenac ima vodeće kočnice u svojem razredu, smatramo da bi za automobil 1875 kg težak one mogle biti i bolje. ABS i elektronsko raspoređivanje snage kočenja prate svaki kotač i sprječavaju blokiranje pri naglom kočenju. Automobil se pri naglom kočenju ili bržem ulasku u zavoje dosta ljulja.

Vozilo pruža mogućnost slaganja pet različitih rasporeda sjedala. U njemu se, naime, može voziti sedam osoba ili manji broj ljudi kako bi se dobio veći prtljažni prostor. I treći i drugi red sjedala mogu se preklopiti. Sjedala u testiranom modelu bila su djelomično presvučena kožom. Povišen položaj sjedenja omogućava maksimalnu preglednost, a za bolju vidljivost Terrano II ima i vodoodbojna stakla.

Iz bogate opreme spomenut ćemo samo ponešto: zračni jastuci za vozača i suvozača, elektronsku blokadu motora sa signalnom LED diodom, daljinsko centralno zaključavanje, električno pomicani i grijani bočni retrovizori, električno podešavanje visine snopa prednjih svjetala, maglenke, 12V utičnica u putničkom i prtljažnom prostoru, klima uređaj, aluminijske naplatke.

Cijena testiranog vozila do registracije iznosi 62.529 njemačkih maraka.

S. Mikulčić

Pogledajte na vecernji.hr