News Corporation, tvrtka medijskog mogula Ruperta Murdocha, prodala je je društvenu mrežu MySpace marketinškoj online tvrtki Specific Media. News Corp platio je 580 milijuna dolara prije 6 godina za MySpace, no korisnici i oglašivači polako su napuštali stranicu u korist novih društvenih mreža poput Facebooka i Twittera. Za koliko je News Corp sada prodao MySpace nije otkriveno, no neslužbeni izvori, tvrdi BBC, govore o cijeni od tek 35 milijuna dolara.
Pop zvijezda i glumac Justin Timberlake imat će udio u novom biznisu, poručili su iz Specific Medije. On će odigrati ključnu ulogu u razvijanju i kreativnom upravljanju te postavljanju nove strategije MySpacea, dodali su. Tvrtku su 1999. osnovala tri brata, Tim, Chris i Russell Vanderhook, dok je sjedište kompanije u Irvineu u Kaliforniji.
MySpace bio je svojedobno lider u društvenim mrežama, zbog čega ju je Rupert Murdoch i kupio. No biznis je polako tonuo u korist konkurentskih društvenih mreža.
Justin Timberlake će odigrati ključnu ulogu u razvijanju i kreativnom upravljanju te postavljanju nove strategije MySpacea vauuuu, sad će im luđački krenuti - kad se Justin primi kreativnog upravljanja i strategije....