TEST

I dalje najbolji vozački obiteljski jednovolumen

Foto: Jurica Galoić/Pixsell
ford c-max
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
ford c-max
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
ford c-max
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
ford c-max
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
ford c-max
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
ford c-max
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
ford c-max
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
ford c-max
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
ford c-max
23.01.2016.
u 17:00
S najjačim dizelašem u ponudi - snage 150 KS - troši razumno, oko 6 l/100 km, a s najjačim paketom opreme stoji od 191.900 kuna
Pogledaj originalni članak

Ford ima najkompletniju gamu jednovolumena, koji su još uvijek popularni u Europi, iako su im velik dio kolača uzeli SUV modeli. Treća generacija kompaktnog jednovolumena C-Maxa, u Europi trećeg najprodavanijeg Fordovog modela iza Fieste i Focusa, vizualno je osvježena i izgledom približena ostalim Fordovim modelima koji se prepoznaju po velikoj šesterokutnoj maski hladnjaka. Redizajn je pridonio atraktivnosti, a ostale se promjene odnose na nove agregate u ponudi, novi 1,5-litreni Ecoboost sa 150 KS i 1,5-litreni dizelaš koji dolazi sa 95 i 120 KS te 2-litreni TDCi sa 150 KS i 320 Nm. Upravo smo taj najsnažniji dizelski motor isprobali u testnom C-Maxu, uparen sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem uz najraskošniji paket opreme Titanium.

Moćni se dizelaš uvjerljivo nosi s prostranim automobilom i njegovom masom od 1,5 tone, a pritom je i prilično štedljiv s prosječnom potrošnjom na testu od 6,1 l/100 km. C-Max je dug 438 cm i ima jednak međuosovinski razmak od 265 cm kao i Focus, ali zbog jednovolumenske karoserije pruža više mjesta u kabini te puni komfor za pet putnika (u ponudi je i veća Grand C-Max verzija sa 7 sjedala). Prtljažnik prima 440 litara, a može se proširiti do 1725 l. Platforma Focusa na kojoj je postavljen svakako je velik plus, jer Focus je i dalje jedan od najboljih vozačkih automobila u klasi, a C-Max je prema vozačkim karakteristikama i dalje predvodnik u svom segmentu. Sa zaista bogatim Titanium paketom opreme stoji 191.900 kuna, dok testni primjerak s dodatnom opremom dostiže 240.831 kunu.

>> Novi Renault Espace cijenom para nebo, no ipak opravdano

>> Isprobali smo EcoSport, najmanji crossover u ponudi Forda

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

SO
Soljženicin
18:20 23.01.2016.

reklame

Avatar Olujni
Olujni
00:14 26.01.2016.

Najbolji??? Ha ha, plaćena reklama!