Na testu: Astra

Skladan, agilan i napredan kompakt za poštenu cijenu

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
10.11.2015., Zagreb - Opel Astra turbo. Photo: Petar Glebov/PIXSELL
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
10.11.2015., Zagreb - Opel Astra turbo. Photo: Petar Glebov/PIXSELL
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
10.11.2015., Zagreb - Opel Astra turbo. Photo: Petar Glebov/PIXSELL
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
10.11.2015., Zagreb - Opel Astra turbo. Photo: Petar Glebov/PIXSELL
20.12.2015.
u 17:00
Nova Opel Astra stoji od 123.000 kuna, a uz snažniji benzinski motor od 150 konja i bogatiju opremu cijena joj je od 151.255 kuna
Pogledaj originalni članak

Za Astru iz Opela kažu da je to najbolji automobil koji su dosad proizveli. Nakon testiranja novog njemačkog kompakta, skloni smo se prikloniti tom mišljenju. Prije svega, nova Astra sada izgleda dinamičnije. Vizualne promjene nisu drastične, ali ima ih puno i zajedno čine skladnu i dinamičnu cjelinu. Astra sada djeluje nisko, široko.

Pročišćen i ugodniji interijer

U interijeru također vidimo velik odmak od prethodnice. Više nema suvišnih gumbića, ali zadržan je direktan pristup važnim funkcijama. Iako je dimenzijama Astra postala manja izvana, svakako je veća iznutra. Bitno je prostranija od prethodne. Poboljšan je položaj sjedenja, a nova ergonomska sjedala lakša su, tanja, ventilirana i s funkcijom masaže. Materijali korišteni u interijeru kvalitetniji su i ugodniji na dodir. Općenito, pri izradi nove Astre korišteni su lakši, a čvršći materijali.

Nova arhitektura Astru je učinila 120 do 200 kg lakšom. Razlika u težini osjeti se na cesti, posebno uzmemo li u obzir da je Opel do ove generacije Astre muku mučio upravo s viškom kilograma, koji mu je i snažnije izvedbe činio tromijima.

Olakšana Astra - uz aerodinamičniji oblik koji je također utjecao na vozne osobine - dobila je nove motore koji nude više snage, a traže manje goriva. Testni primjerak pokreće 1,4 Ecotec turbo benzinac sa 150 konja, uparen s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Iako smo svjesni da će dizelski motor u Astri biti češća opcija, i ovaj nam se agregat s direktnim ubrizgavanjem čini pogođenim za kompaktni model. Astra s njim reagira brzo, agilna je i startna. Motor radi uglađeno i tiho. Uz to, poboljšana je raspodjela težine između prednjeg i stražnjeg dijela vozila, pa je automobil upravljiv i jako zabavan u vožnji.

Serijska oprema već početne Astre dobra je. Obuhvaća, primjerice, klima-uređaj, radio s kontrolama na upravljaču, ESP, pomoć pri kretanju uzbrdo, šest zračnih jastuka, LED pozicijska svjetla, el. podizanje prednjih prozora, grijane retrovizore.

Najnaprednija oprema

Kad se manjoj kilaži i aerodinamičnijem obliku dodaju najnapredniji sigurnosni sustavi, odličan motor, visoka razina povezivosti i LED Matrix svjetla, Astra u svojoj klasi - i ne samo u njoj - izbija u prvi plan. Početna joj je cijena 123.000 kuna, a Astra Dynamic 1,4 od 150 KS stoji od 151.255 kn. Opcije poput IntelliLux LED® Matrix aktivnih svjetala, LED stražnjih svjetala, grijanja prednjih sjedala i upravljača, el. podesivih ergonomskih sjedala,.. testnoj su Astri podigle cijenu na 180.023 kune.

>> Opel Astra je HR auto 2016.

>> Vozili smo najbolji automobil koji je Opel dosad proizveo

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
17:11 20.12.2015.

Same neistine