Dodjelom nagrada za najbolje ICT implementacije u četiri kategorije završena je ICT Gold Award konferencija u organizaciji medijske kuće Vidi i poslovnog portala IT Biz Crunch. Zagrebački Hotel Regent Esplanade ugostio je preko 150 IT stručnjaka, C-level managera, ali i inspirativne keynote govornike Borisa Nemšića i Matu Rimca.
Stručno vijeće od osam članova nekoliko je mjeseci stručno evaluiralo projekte, a u glavnom je fokusu bilo korisničko iskustvo, pa su morali biti dokazani konkretni benefiti za korisnika nakon implementacije.
U kategoriji Knowledge Management nagrade su dobili korisnik APIS IT i implementator TIS - objektni informacijski sustavi koji su stvorili poslovnu društvenu mrežu koja korisnicima pruža brz i jednostavan uvid u more informacija.
U kategoriji Customer relationship management (CRM) nagrade su dobili korisnik Iskon i implementator SedamIT. Novi, brži CRM koristi preko 80 posto zaposlenika Iskona i nove funkcionalnosti su u planu razvoja.
U kategoriji Billing system nagrade su dobili korisnik Vipnet i implementator Trilix za sustav NFC plaćanja unutar zgrade Vipneta čime je za preko 50% smanjeno vrijeme čekanja u primjerice Vipnetovoj restauraciji.
U kategoriji IT infrastructure nagrade su dobili korisnik Podzemno skladište plina i implementator Blink s projektom automatiziranog backupa u podzemnom skladištu plina.
Nakon svečane dodjele nagrada održan je ICT Gold Forum gdje su dobitnici nagrađenih rješenja moderatoru Dubravku Merliću iznijeli svoje mišljenje o današnjoj situaciji u Hrvatskoj industriji te na tržištu ICT inovacija.
"Današnji svijet je globalna ekonomija i mi radimo sa svima koji dolaze sa svih kontinenata, te ono što stvorimo pokušamo i plasirati na sve kontinente", naglasio je Mladen Amidžić iz tvrtke Trilix.
Dženan Lojo, CEO tvrtke TIS se osvrnuo na rizične poslovne pothvate i zaključio: "Primjećujemo da se mijenja situacija i da tvrtke jesu nešto spremnije na nove i inovativne poslovne procese, no u odnosu na inozemstvo još uvijek ima prostora za napredak. Više se traže provjerene stvari i one koje će donijeti brzi rezultat i više su orijentirane prema krajnjem kupcu" zaključio je.
Alen Selimbegović iz tvrtke Sedam IT je naglasio da u velikoj mjeri posluju s državnim firmama gdje je inovativnost puno manja: "To je nešto što nas kao industriju sprječava u razvoju, zatvoreni smo i često ne možemo izaći iz poznatih sfera. Ipak, glavni moto nam je da pokušamo promicati inovativnost i nove poslovne ideje".
Svaka tvrtka ima svoje uspone i padove, iako mnoge izbjegavaju govoriti o potonjima: "Trudimo se da većina poslova bude uspješna, ali ako govorimo o implementaciji novih rješenja, tu je svakako ključna spremnost djelatnika korisnika, ali i naših djelatnika na prihvaćanje tih rješenja", smatra Roko Babić, CEO tvrtke Blink.