General Motors je potkraj 2004. objavio kako Chevrolet na velika vrata ulazi na europsko područje. Dotadašnje su Daewoo modele počeli zamjenjivati oni oplemenjeni logotipom “velikog plusa“. Tako je vrlo dobro poznat maleni Matiz postao Spark (eng. iskra). Zaiskrilo je tada, ali i ponovno sada, kada je prikazan novi model.
Najtraženiji u segmentu
Chevrolet je najavio kako se novo izdanje Sparka očekuje na tržištu u početku godine, a poznato je kako će cijena startati sa 58.400 kuna. Istina je da je to više nego za model koji se još nudi u prodajnim salonima, no novi je model snažniji i opremljeniji. U njegovu serijsku opremu sada spada čak 6 zračnih jastuka, ABS te servo upravljač.
Najprodavaniji je model u najmanjem segmentu na domaćem tržištu narastao, pa sada zahvaljujući duljini od 364 cm te širini od 159,7 cm u putničkoj kabini nudi zavidnu razinu prostora i na stražnjoj klupi.
Za razliku od najžešćeg konkurenta, Renaulta Twinga, koji dolazi isključivo s dvoja vrata, Spark dolazi isključivo s petero vrata. Iako se navodi kako Spark bez problema prima pet putnika, prevoziti više od četiri odrasla nije nikako preporučljivo. O dostupnom prostoru govore dimenzije od 106,7 cm za noge sprijeda, odnosno 89,3 cm straga. Zatim je tu 128,8 cm u području ramena sprijeda, odnosno 126,3 straga te 100,9 cm sprijeda za glavu te 95,2 cm straga, što je među najvećim proporcijama u segmentu.
170 litara prtljažnika
Spark ima djeljiv naslon stražnje klupe (60:40), a u osnovnoj je izvedbi na raspolaganju prtljažnik od 170 litara.Za korištene materijale možemo reći kako su oku ugodni, ali dakako vrlo tvrdi, na što smo i naviknuli kod Chevroleta. I interijer je, poput eksterijera, razigrano uređen te je očito kako se cilja na mlađu i žensku publiku. Primjerice, komandna je ploča uređena poput onih na motociklima.
Kompaktna je, ali nudi sve potrebne elemente. Iako u vožnji novi Spark ne impresionira, to se ni ne očekuje od automobila koji stoji manje od 60 tisuća kuna. Ne može se previše zamjeriti ni nepreciznim upravljaču i mjenjaču, a detaljniji izvještaj može se očekivati u početku godine kada se “iskra” očekuje u Hrvatskoj.