Očekivani hit

Najmanji VW-ov SUV T-Cross po cijeni od 128.868 kuna

Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
27.04.2019.
u 15:36
Velika mu je prednost u smislu praktičnosti uzdužno pomična stražnja klupa koja se može pomaknuti za čak 14 cm. Tako se primjerice volumen utovara može povećati s 385 na 455 litara, a s potpuno preklopljenim naslonom stražnjeg sjedala on će porasti čak na 1281 litru
Pogledaj originalni članak

Na hrvatsko je tržište stigao novi VW T-Cross, novi VW-ov predstavnik u najbrže rastućoj klasi automobila u Europi – SUV/crossover B segmentu. Početna cijena od 128.868 kuna sugerira da bi T-Cross mogao biti prodajni hit ne samo u Europi već i u Hrvatskoj, gdje već godinama kod privatnih kupaca tržištem drma njegov prirodni konkurent Suzuki Vitara.

Bit će zanimljivo vidjeti hoće li VW uspjeti značajno otkinuti Suzukijev dio kolača, ali i ostalih konkurenata poput Renault Captura i Peugeot 2008. VW-ov najmanji SUV dugačak je 411 cm, dakle, samo 13 cm je kraći od T-Roc-a, ali svakako će naći mjesta na tržištu jer kupci takve automobile trenutno traže, a T-Cross će s osjetno manjom cijenom od T-Roc-a kod mnogih potencijalnih kupaca postati ozbiljna opcija. T-Cross se temelji na VW Polu i proizvodi se u istoj španjolskoj tvornici, ali je od njega ozbiljno prostraniji, prvenstveno zbog visine od 1,58 m. Trenutno je očito strašno cool imati urbani SUV/crossover.

Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross
Foto: VW
VW T-Cross

Velika mu je prednost u smislu praktičnosti uzdužno pomična stražnja klupa koja se može pomaknuti za čak 14 cm. Tako se primjerice volumen utovara može povećati s 385 na 455 litara, a s potpuno preklopljenim naslonom stražnjeg sjedala on će porasti čak na 1281 litru. T-Cross ni u osnovnoj opremi neće razočarati. Dapače, serijski dolazi u mnoštvo opreme poput lakometalnih 16” naplataka, front assista (automatsko kočenje u nuždi) i lane assista (potpora zadržavanja vozila u traku), pomoći pri parkiranju sprijeda i straga, stražnjim LED svjetlima, klima uređajem, connectivity paketom (bluetooth veza i USB utičnica), uzdužnim krovnim nosačima, i radiouređajem “Composition Colour“.

Dakako, tu je i ABS, ESP, ASR i EDS. Dakako, opcijski dolazi uz čitav niz dodatne opreme i mogućnosti. Primjerice, 8” dodirni zaslon infotaimenta i sustavom “Active Info Display“ najnovije generacije, Beats audio sustav...

Za sada su u ponudi dvije verzije 1,0-litrenog TSI turbobenzinskog motora s 95 i 115 KS., obje s benzinskim filtrom čestica i ispunjavaju normu 6d-TEMP. Uskoro će u ponudi biti i turbodizelski 1,6-litreni TDI s 95 KS. Dakle, početni T-Cross 1,0 TSI s 95 KS u Hrvatskoj starta sa 128.868 kuna, dok snažnija izvedba sa 115 KS s paketom opreme Life (dodatno 8” multimedijski ekran, LED glavna svjetla, 17” alu naplaci, razne vanjske i unutrašnje dekoracije, 3-kraki kožni upravljač, prilagodljivi tempomat, maglenke, košta 146.511 kuna.

VIDEO Stižu veće kazne za vozače:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

JO
josmalopanestalo
19:49 27.04.2019.

ali je baš malo prije takav za 128000 prodan ali imamo onog za 160000 kuna i onaj od 195000 kuna

MO
mo
20:00 27.04.2019.

T-smeće