Jedan od dva originalna trkaća modela Auto Union Type D, proizveden 1939. godine, trebao bi uskoro postati najskuplji automobil na svijetu. Naime, aukcijska kuća Christies održat će 17. veljače, u sklopu sajma Retromobile u Parizu, aukciju na kojoj se očekuje da će taj primjerak legendardnog trkaćeg modela postići cijenu od barem 8,8 milijuna eura, a najoptimističnije najave dosežu i do 12 milijuna eura.
Oba sačuvana modela Type D, jedan iz 1938., a drugi godinu dana mlađi, imala su zanimljiv životni put. Prije Drugog svjetskog rata sudjelovali su na Grand Prix utrkama, a kraj rata dočekali su u Zwickauu u Istočnoj Njemačkoj. Ondje ih je zaplijenila sovjetska vojska i izgubio im se trag.
Tijekom osamdesetih godina, nakon desetogodišnje potrage, našao ih je Amerikanac Paul Karassik. Automobili su bili rastavljeni, a pronalazač ih je odnio u Englesku i sastavio uz tehničku pomoć stručnjaka iz Audija. Stariji je model potom otkupio Audi, a mlađi je ostao u privatnom vlasništvu.
Type D ima 12-cilindarski trolitreni agregat, a tehnički je nasljednik modela Type C sa 16-cilindarskim V motorom, koji je konstruirao Ferdinand Porsche, ali zbog promjene pravila Type D je dobio novi motor. U 1938. bolid je pobijedio na Velikim nagradama Italije i Britanije. Sljedeće je godine motor dorađen s dva kompresora. Snaga mu je bila između 420 i 460 KS, a maksimalna brzina 330 km/h. Pobijedio je na utrkama u Francuskoj i Jugoslaviji. Najslavniji od vozača Auto Uniona bio je Tazio Nuvolari.
Auto Union jedan je od automobilskih brandova iz kojih je stvoren današnji Audi. Poznata četiri Audijeva prstena simboliziraju brandove Audi, DKW, Horch i Wanderer, koji su se 1932. godine spojili pod nazivom Auto Union. Audi i NSU spojili su se 1969., a današnji je Audi stvoren 1985. godine od tvrtki Audi NSU i Auto Union.