hard test

Najtraženiji i30 status opravdava opremom i cijenom

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
14.04.2013.
u 15:22
Isprobani motor udovoljava zahtjevima prosječnog vozača, a oprema je bolja od toga
Pogledaj originalni članak

Hyundai i30 druge generacije krenuo je utabanim stazama prethodnika, te se upisao među popularnije modele na našem tržištu. Osim u privlačnom dizajnu, te dobrim motorima i opremi, razlog takvom statusu modela i30 valja tražiti i u poštenoj cijeni. Model, naime, cjenovno starta od 90.003 kn, ako govorimo o izvedbi s trojim vratima.

Praktičnih pet vrata

Hard testu mi ćemo podvrgnuti verziju kakvu hrvatski kupci najčešće traže. To je model s početnim, 1,4-litrenim benzinskim motorom od 100 konja, u iLike razini opremljenosti te s peterim vratima. Hyundai i30 s peterim vratima košta od 94.636 kn, no iLike je druga razina opremljenosti, pa ‘naš’ primjerak stoji 100.136 kuna. I dalje je to poštena cijena za kompakt koji dinamičnim linijama koketira sa sportašima, dok je osobinama pravi obiteljski automobil. Prostora u kabini ima dovoljno za pet odraslih osoba.

Dovoljan osnovni motor

U odnosu na prethodnika, aktualnom modelu dužina je povećana za 5,5 cm (na 430 cm), a širina za pola centimetra, što se osjeti u interijeru. Kvaliteta materijala i završne obrade na visokoj je razini, a primjedbi nemamo ni na ergonomiju. Sjedala su udobna i na dužim rutama.

Atraktivan i praktičan kompakt pokreće, dakle, početni benzinac sa 100 konja pri 5500 okretaja. Dovoljno je startan da udovolji prohtjevima prosječnog vozača. Uparen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, koji brzine mijenja glatko i brzo. Hyundai i30 1,4 postiže maksimalnih 182 km/h, a do stotke ubrza za 13,2 sekunde. To su prosječni rezultati, sasvim dostatni za svakodnevnu uporabu. Potrošnja će također izmamiti osmijeh na lice, a u ‘šparnoj’ vožnji bitnu je ulogu odigrao upravo šesti stupanj prijenosa. Nismo se uspjeli spustiti do tvornički deklariranih 5,6 litara na stotinu prijeđenih kilometara, ali smatramo da je i postignut prosjek od 6,7 sasvim pristojan.

>> Novi Hyundai i30 nadmašio svog prethodnika u svim segmentima

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.