Geneva Motor Show otkazan je zbog širenja koronavirusa, ali predstavljanje noviteta nije obustavljeno. Blagodati digitalnih platformi dolaze do izražaja, a među prvima koji su poslali objavu kako podržavaju odluku o otkazivanju salona je i Mercedes-Benz.
Njemačka premium marka u Ženevi je trebala premijerno izložiti više noviteta, a među njima se ističe nova E-klasa, najbolje prodavani model u povijesti marke Mercedes-Benz. E-klasa limuzina i karavan prvi su predstavnici temeljito obnovljene serije ovog modela, a u hrvatskim se prodajnim salonima očekuju u ljeto ove godine. Uslijedit će limuzinska izvedba produženog međuosovinskog razmaka (za kinesko tržište), kao i izvedbe Coupé i Cabriolet.
Obnovljena E-klasa donosi dinamičniji dizajn. Redizajnirana su i prednja i stražnja svjetla. U potpunosti LED prednja svjetla dio su standardne opreme, a opcijski su dostupna Multibeam LED svjetla. Redizajnirana je i maska hladnjaka, kao i prednji branik. All-Terrain izvedba sada je sličnija SUV modelima.
E-klasa u novom izdanju donosi sljedeću generaciju sustava pomoći u vožnji, uključujući novi upravljač s kapacitivnim senzorima dodira, Active Distance Assist Distronic s regulacijom brzine na bazi rute, Active Stop-and-Go Assist, Active Steering Assist, Active Brake Assist (u sklopu Driving Assistance paketa sada i s funkcijom manevra skretanja), Active Blind Spot Assist, Parking Package u kombinaciji s 360° kamerom: novi prošireni bočni pogled i po prvi put automatsko parkiranje ne samo u paralelna i poprečna parkirna mjesta nego i u označena mjesta.
Za još više udobnosti u putničkoj kabini zaslužni su unutrašnji asistent, Energizing kinetika sjedala, Energizing kontrola udobnosti i MBUX s Linguatronic glasovnom kontrolom i funkcijom proširene stvarnosti. Dva digitalna zaslona dio su standardne opreme (2 x 10,25-inča, spojeni), opcijski dolazi Widescreen kokpit s dva 12,3-inčna zaslona.
I ovdje je prisutna elektrifikacija pogonskog sklopa. U ponudi je sedam plug-in hibrida u limuzinskoj i karavanskoj izvedbi, benzinski i dizelski motori, te izvedbe s pogonom na stražnje ili sve kotače. Elektrificirani modeli prvi su put pripremljeni i za tržište SAD-a. Gama obuhvaća i novi M 254 motor: dvolitreni, četiri cilindrični benzinski motor s ISG (Integrated Starter-Generator) sustavom i 48-voltnim električnim sustavom, snage 200 + 15 kW.
Audi i BMW klasa za sebe,ovo smeće neće više ni Imoćani.😃😃😃😃😃