Peta generacija Opelove Corse jedan je od najvažnijih noviteta pariškog auto-salona, a posebno za hrvatsko tržište, na kojemu je ovaj automobil jako uspješan (ove je godine treći po prodaji).
Opel je tim povodom u Parizu uoči salona priredio poseban događaj, retrospektivu svih dosadašnjih generacija koje su izlagane na trgu Place du Marché Sainte-Catherine. Priča je to koja traje od 1982. godine, kada je predstavljena prva generacija Corse i otkada je u cijeloj Europi prodano gotovo 12 milijuna primjeraka Corsi. Mi smo iskoristili priliku i malo se po pariškim ulicama provozali u staroj Corsi B, a Opelov vozač provozao nas je i u peterovratnom primjerku posljednje generacije.
Nova Corsa zadržala je osnovni oblik prethodne generacije, koja je predstavljena 2006. godine, ali je modernizirana po uzoru na manji Adam. Dobila je novi prednji i stražnji dio te je u još nekim detaljima pomalo "adamizirana". Veće promjene dogodile su se ispod haube jer Corsa ima nove jednolitarske trocilindrične turbo-motore i novo podvozje. Posve aluminijski motor 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo već je usklađen s emisijskim standardima Euro 6. Dostupan je u dvije verzije, s 90 ili 115 konjskih snaga, a obje daju 170 Nm vršnog okretnog momenta pri 1800 okretaja u min.
Peta generacija Corse sići će s proizvodnih linija u Eisenachu i Zaragozi krajem ove godine. Već se može naručiti u Njemačkoj po početnoj cijeni od 11.980 eura za verziju s troja vrata, 1,2-litrenim benzinskim motorom, dok za peterovratni model treba nadoplatiti 750 eura.
Opel će uz novu Corsu na pariškom auto-salonu, koji se sutra otvara za novinare, a u subotu za javnost, predstaviti i Adam S, sportskiju verziju mališana sa 150 KS, ubrzanjem do stotke za 8,5 sekundi i maksimalnom brzinom preko 200 km/h, Mokku s novom generacijom posve aluminijskog dizelskog motora 1,6 CDTi, te Insigniju i Zafiru Tourer s motorom 2,0 CDTi.
General Motors,nista specijalno