VEČERNJAKOVA ETAPA IZDRŽLJIVOSTI Mazdom5 prevalili smo 20.000 kilometara

Nepažnja poslala Mazdu u servis

Foto: import
Nepažnja poslala Mazdu u servis
21.08.2006.
u 13:14
Pogledaj originalni članak

Vjerojatno se još sjećate da je naša Mazda5 nakon samo 4000 kilometara otkazala poslušnost i stala. Taj kvar nije imao veze s vozačem, ali nedavno nam se dogodio ponovni odlazak u servis. Kao što je to običaj s maratoncima, Mazdu5 prepustili smo čitatelju koji ovoga puta nije imao previše sreće.

Tako je - zahvaljujući nedovoljnoj pažnji - Mazda5 dobila udarac u desni prag pa smo automobil odveli u limarsku radionicu. S obzirom na to da je udarac bio prejak, udubljenje se nije moglo ispraviti ravnanjem nego je bilo potrebno stari dio ispiliti i staviti novi. Osim toga, veoma loše stanje domaćih prometnica, koje su pune neravnina i rupa, bilo je razlog i svijanja prednje vilice, koju smo također morali izmijeniti.

No s testnom Mazdom nije sve bilo tako crno. Naprotiv. Tijekom lipnja Mazda5 bila je čest putnik na području između Hrvatske i Njemačke jer je članove naše redakcije povela na utakmice Svjetskoga nogometnog prvenstva kako bi i sami mogli pružiti potporu nacionalnim nogometašima. Uspjeh je nogometaša izostao.

No naša je Mazda5 pobjednik, barem što se tiče brojne ekipe koja je u tri izleta do Berilna, Nürnberga i Stuttgarta prevalila nešto više od šest tisuća kilometara. Prostrana unutrašnjost nije ostavila ravnodušnim niti jednog putnika, a neki od njih u skoro vrijeme namjeravaju kupiti novi automobil te ističu kako će to biti baš Mazda5.

Testni model zahvaljujući Karakuri sjedalima može primiti čak sedam putnika. Dva u prvom redu, tri u drugom te dva u trećem, iako se najbolji komfor postiže s dva putnika u drugom redu te eventualno jednim u trećem redu.

U tom slučaju u drugome redu srednje se sjedalo može jednostavno sklopiti u donji dio lijevog sjedala, nakon čega se iz desnoga može izvući pretinac za odlaganje manjih boca i sitnica, a spuštanjem naslona srednjeg sjedala dobiva se oslonac za ruku.

Jakim tempom nastavljamo i dalje vrtjeti kilometre na brojčaniku, s nadom da se dosad dogodilo sve loše što se trebalo dogoditi te će ostatak druženja s Mazdom5 proći bez odlazaka u servis, osim redovita održavanja.


Više o temi


TX razina opremljenosti

Za dizelski agregat od 110 konja u ponudi je osnovni CE paket opreme i TX koji dodatno nudi krovni otvor, što ima i naš primjerak. Od osnovnijih elemenata ima 15-colne aluminijske naplatke, DCS, TCS, putno računalo, CD player, sedam sjedala, automatski klimatizacijski uređaj, tempomat, sklopive stolove na naslonima prednjih sjedala, komande audiouređaja na volanu...

Pogledajte na vecernji.hr