Kineska tehnološka tvrtka Xiaomi neće previše osjetiti nagli pad prodaje mobitela zato što rast dobiti planira ostvariti putem prodaje pametnih kućnih uređaja, kao i svoga softwarea iz ekosustava kompanije.
Xiaomi je prošle godine podbacio te je globalna prodaja pametnih telefona bila 12 posto manja od zamišljenog cilja. Još veći pad zabilježen je u Kini, i to u trećem tromjesečju, kada je prodaja pala za 45% prema istraživanju IDC-a.
Hugo Barra, globalni potpredsjednik Xiaomija, objasnio je za Reuters kako poslovni model tvrtke nije bio utemeljen samo na prodaji mobitela.
– Mi praktički dajemo uređaje bez zarade – kazao je Barra i objasnio da su se fokusirali na zaradu u godinama koje dolaze.
– Mogli bismo prodati 10 milijardi dolara i ne bismo zaradili ''ni lipu'' – objašnjava Barra.
Xiaomi ključnu zaradu vidi u kuhalima za rižu, a naglašava i svoj asortiman kućanskih aparata, kao što su pročišćivači zraka i vode.
>> Xiaomi predstavio novu 'zvijer' s kojom kreće u borbu s najboljim mobitelima
Xiomi je moja omiljena firma. Neću dati niti kune više nego trebam. Ljubitelji Iphona i Samung Galaxya samo neka dalje keširaju 1000 Eura ili 2 godine ugovaranja visokih tarifa.