Tri godine od predstavljanja, odnosno točno na polovici životnog vijeka, Opelov reprezentativni model Insignia osvježen je vizulano i tehnički. Zahvaljujući lukavim dizajnerskim promjenama - kao što je blago spuštanje i širenje prednje maske - Insignia je vizualno učinjena nižom i širom.
Dizajnerske promjene pogodovale su i aerodinamici pa Insignia ima najmanji otpor zraka u klasi i jedan od najnižih uopće u svijetu automobila. U interijeru su promjene također sveobuhvatne – nove se presvlake, a potpuno je promijenjena i kontroverzna središnja konzola. Umjesto previše premalih gumbiju, sada su tu 8-inčni touch screen zaslon i pojednostavljene komande klima-uređaja, također osjetljive na dodir. Novi \"touch pad\" sustav upravljanja infotainment sustavom nije previše praktičan no zato se audio sutavom može upravljati i pomoću touch screen zaslona, tipki na upravljaču ili glasovnih komandi.
Temeljite promjene ovjesa, koji sada ima poboljšane amortizere, opruge i prigušne blokove, donose osjetno ugodniju vožnju. Ne samo da je prelazak preko neravnina tiši, nego i komforniji, pa je uz izravniji upravljač dorađena Insignia osjetno uglađenija. A i sigurnija, jer u ponudi ima gomilu \"elektronskih čuvara\" koji će prema potrebi i samostalno zaustaviti automobil.
Na cestama i autocestama u okolici Frankfurta imali smo prilike isprobati i dvije posebne izvedbe Insignije, Country Tourer i OPC. I dok je potonjom užitak juriti čak 270 km/h njemačkom autocestom zahvaljujući 325 KS snažnom V6 turbomotoru ugodnog zvuka i moćnim Brembo kočnicama, Country Tourer je robusnija, povišenija verzija Sport Tourera s pogonom na sva četiri kotača. Obrubljena plastičnim zaštitama, izgleda izuzetno dobro te bi mogla privući novi profil kupaca Opelu.