vozili smo:

Nova limuzina je među najaerodinamičnijim autima

Foto: Opel
'Insignia03_nnn_aut_021013.j'
Foto: Opel
'OPCInsignia05_nnn_aut_02101'
Foto: Opel
'Insignia10_nnn_aut_021013.j'
Foto: Opel
'Insignia09_nnn_aut_021013.j'
10.10.2013.
u 10:00
Dorađena Insignia već je u domaćim salonima, a unatoč tehnološkim poboljšanjima cijena joj je ostala jednaka kao kod prethodnika
Pogledaj originalni članak

Tri godine od predstavljanja, odnosno točno na polovici životnog vijeka, Opelov reprezentativni model Insignia osvježen je vizulano i tehnički. Zahvaljujući lukavim dizajnerskim promjenama - kao što je blago spuštanje i širenje prednje maske - Insignia je vizualno učinjena nižom i širom.

Dizajnerske promjene pogodovale su i aerodinamici pa Insignia ima najmanji otpor zraka u klasi i jedan od najnižih uopće u svijetu automobila. U interijeru su promjene također sveobuhvatne – nove se presvlake, a potpuno je promijenjena i kontroverzna središnja konzola. Umjesto previše premalih gumbiju, sada su tu 8-inčni touch screen zaslon i pojednostavljene komande klima-uređaja, također osjetljive na dodir. Novi \"touch pad\" sustav upravljanja infotainment sustavom nije previše praktičan no zato se audio sutavom može upravljati i pomoću touch screen zaslona, tipki na upravljaču ili glasovnih komandi.

Temeljite promjene ovjesa, koji sada ima poboljšane amortizere, opruge i prigušne blokove, donose osjetno ugodniju vožnju. Ne samo da je prelazak preko neravnina tiši, nego i komforniji, pa je uz izravniji upravljač dorađena Insignia osjetno uglađenija. A i sigurnija, jer u ponudi ima gomilu \"elektronskih čuvara\" koji će prema potrebi i samostalno zaustaviti automobil.

Na cestama i autocestama u okolici Frankfurta imali smo prilike isprobati i dvije posebne izvedbe Insignije, Country Tourer i OPC. I dok je potonjom užitak juriti čak 270 km/h njemačkom autocestom zahvaljujući 325 KS snažnom V6 turbomotoru ugodnog zvuka i moćnim Brembo kočnicama, Country Tourer je robusnija, povišenija verzija Sport Tourera s pogonom na sva četiri kotača. Obrubljena plastičnim zaštitama, izgleda izuzetno dobro te bi mogla privući novi profil kupaca Opelu.

>> Pogledajte kako Opel proizvodi novu Insigniju

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.