Promo

Nova Mazda6 - najdinamičnija limuzina D-segmenta

Foto: Mazda6
Mazda6 (1)
Foto: Mazda6
Mazda6 (1)
Foto: Mazda6
Mazda6 (1)
Foto: Mazda6
Mazda6 (1)
Foto: Mazda6
Mazda6 (1)
Foto: Mazda6
Mazda6 (1)
Foto: Mazda6
Mazda6 (1)
VL
Autor
PR Članak
22.05.2013.
u 08:45
Nova Mazda6 dizajnirana je prema kućnom stilu 'Kodo – duša pokreta' i u potpunosti se bazira na inovativnoj Skyactiv tehnologiji!
Pogledaj originalni članak

U veljači je službeno počela prodaja najnovije izvedbe Mazda6 treće generacije. Jednako kao i prošle godine lansirana Mazda CX-5, nova Mazda6 dizajnirana je prema kućnom stilu 'Kodo – duša pokreta' i u potpunosti se bazira na inovativnoj Skyactiv tehnologiji. Skladne propoorcije nalik coupeu uspješno skrivaju pozamašne vanjske dimenzije limuzine dugačk gotovo 4,9 metara, uz međuosovinski razmak od čak 2,83 m. Time šestica gotovo da preskače gabarite svog segmenta.

Velike vanjske dimenzije preslikavaju se na prostranu unutrašnjost, s time da inačica Wagon, iako nešto kraća od limuzine, nudi ogroman prtljažnik sa 522 litara u osnovi, do gotovo 1.700 litara uz oborena stražnja sjedala. Iako vanjskim dimenzijama spada u sam vrh klase, šestica je zahvaljujući izdašnoj primjeni čelika visoke i ultravisoke čvrstoće najlakša među konkurentima - osnovna verzija ima tek 1.300 kg – a pritom je sigurnija i osjetno kruća od svoje prethodnice

U kokpitu dominira fina, na dodir meka plastika i umeci od satiniranog kroma te prvoklasna ergonomija, a u višim paketima opreme unutrašnjost obiluje i luksuznim elementima, poput kožnih električno namjestivih sjedala i vrhunskog ozvučenja marke Bose s ukupno 11 zvučnika.

Dinamičnu vožnju jamče snažni Skyactiv motori no s ekstremnim omjerima kompresije. Benzinci obujma 2,0 i 2,5 litara razvijaju između 145 i 192 KS, dok 2,2-litarski dizelaš postoji u dvije izvedbe, sa 150 i 175 KS. Kupci mogu birati između novorazvijenih ručnih i automatskih mjenjača sa 6 stupnjeva, a neovisno koju kombinaciju odabrali, nova Mazda6 spada među najmanje potrošače goriva u segmentu; primjerice, dizelaš sa 150 KS i ručnim mjenjačem u limuzinskoj karoserijii u prosjeku troši samo 3,9 l/100 km i ispušta tek 104 g/km CO2. Potporu ekonomičnosti osigurava i i-ELOOP, jednistveni sustav regenerativnog kočenja s kondenzatorom, koji smanjuje potrošnju do 10 posto.

Na raspolaganju su ukupno četiri paketa opreme, s time da već osnovni nudi solidnu udobnost i dovoljno sigurnosnih dodataka, a sa svakim višim dolazi nova porcija dodataka za povećanje aktivne sigurnosti i luksuza. Cijena osnovne verzije Emotion sa 2,0-litrenim benzincem (145 KS) i ručnim mjenjačem je 189.900 kuna, dok najsnažniji dizelaš sa 175 KS u kombinaciji s automatskim mjenjačem i najbogatijim paketom Revolution stoji 290.300 kuna. Pritom su cijene sedana i izvedbe Wagon uz iste motore i istu razinu opreme identične.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr