Opel Insignia – pomlađena na sredini životnog ciklusa – stigla je na hrvatsko tržište. Dinamičnijeg nastupa, ulazni model stoji 203.092 kune, a pokreće ga 1,5D dizelski motor sa 122 konjske snage, upregnut 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Uz ovaj se motor može naručiti i 8-stupanjski automatski mjenjač. U odnosu na prethodnicu, nova Insignia već je od početne razine bogatije opremljena, a dolazi i s četiri godine jamstva i četiri godine pomoći na cesti. Prepoznatljiva je po novim LED dnevnim svjetlima, no puno više novina donosi ‘ispod kože’, uključujući novi pogon na sva četiri kotača. Insignia se i dalje nudi u dvije karoserijske izvedbe, kao Grand Sport i Sports Tourer, a izdvojenu liniju čine dinamični GSi modeli.
U vrhunac Opelove ponude sada se ugrađuju nove generacije motora, pa se nova Insignia može pohvaliti da u svojoj paleti ima i inačicu koja emitira samo 99 grama ugljikova dioksida po kilometru. Kad govorimo o CO2, Opel je u odnosu na prošlu godinu u automobilskoj industriji postigao najveći napredak. Nadalje, Insigniji je poboljšana i aerodinamika te je njezinih 0,25 Cd najbolji rezultat među mainstream modelima. Uz spomenuti dizelski agregat od 122 KS, poklonici dizela mogu birati i dvolitreni stroj od 174 konjske snage. Upravo se od 2,0D izvedbe sa 174 KS očekuju da će u Hrvatskoj biti najtraženija. Oba se dizelaša nude uz ručni i automatski mjenjač, a snažniji dizelski motor na raspolaganju je i uz AWD pogon. Početni trocilindarski dizelski motor od 1,6D agregata koji je u gami zamijenio lakši je deset posto, dok je kod snažnijeg dizelaša 380 Nm maksimalnog okretnog momenta na raspolaganju već od 1500 okretaja u minuti.
U benzinskoj gami, dvolitreni turbobenzinac prvi je Opelov motor s deaktivacijom cilindara, koja radi u tri profila, ovisno o potrebi. Dolazi u dvije razine snage, a osnovni razvija 200 konja. Snažnija inačica od 230 konja ugrađuje se u Insigniju GSi.
GSi modeli imaju drukčije podešen ovjes i Brembo kočnice, spomenutih 230 KS iz dvolitrenog turbaka, 9-stupanjski automatski mjenjač i AWD pogon. Tako opremljena Insignia GSi postiže maksimalnih 235 km/h, a ubrzanje od mirovanja do stotke traje 7,6 sekundi. Ovom je prilikom Opel unaprijedio i pogon na sva četiri kotača. Odsad postoji mogućnost vožnje i samo na prednje kotače, a novi AWD pogon ima i stvarnu vektorsku raspodjelu okretnog momenta na stražnjoj osovini. Aktivni ovjes ima tri moda rada.
U veća poboljšanja svakako se ubraja novi 9-stupanjski automatski mjenjač kod kojeg su osjetno smanjeni razmaci među brzinama, a valja istaknuti i nova prilagodljiva IntelliLux Pixsel svjetla s 84 LED elementa po faru, sa sedam modova rada svjetala. Njihov se svjetlosni snop u milisekundi glatko prilagođava svim uvjetima. Preciznije je prebacivanje dugih i kratkih svjetala, ovisno o dolaznom ili odlaznom prometu. Obnovljena Insignia nudi najmodernije sigurnosne sustave: prilagodljivi tempomat aktivan pri svim brzinama, automatsko kočenje u nuždi, aktivnu pomoć zadržavanja voznog traka, sustav prevencije sudara s prepoznavanjem pješaka, sustav upozorenja na promet straga koji je koristan kod izlaženja unatrag s okomitog parkirnog mjesta. Početna Opel Insignia Edition 1,5D od 122 KS u serijskoj opremi, među ostalim, ima automatski dvozonski klima-uređaj, el. podizače prednjih i stražnjih prozora, aktivno zadržavanje vozne trake, paket vidljivosti, prednju kameru, sustav za izbjegavanje frontalnih sudara, kočenje radi izbjegavanja sudara pri malim brzinama, sustav za otkrivanje pješaka, el. podesive i grijane retrovizore, LED prednja i stražnja svjetla, sportska prednja sjedala, multimedijski sustav sa sedam zvučnika.
Obozavam Opel, nedavno sam ga iznajmio kod mms rent a car. Uzivao sam u voznji. Ovaj novi model mi izgleda vrh!