Sedma generacija

Nova Serija 3 u domaćim salonima, početna inačica 302.900 kn

Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
21.03.2019.
u 15:48
Na izbor su tri dizelaša i benzinac. Početna inačica raspolaže sa 150 dizelskih konja, uparenih s ručnim mjenjačem. Dinamika novog BMW-a Serije 3 sada je dodatno poboljšana čime postavlja nove standarde i ostaje predvodnik u klasi sportskih limuzina
Pogledaj originalni članak

Novi BMW Serije 3 svakako je među najupečatljivijim modelima netom pristiglim u hrvatske prodajne salone. Već kroz niz generacija tradicionalno cijenjena na našem tržištu, bavarska ‘trojka’ već u startu ukazuje da će i najnovijim izdanjem razmaziti vozače.

Sedma generacija najprodavanijeg i najpopularnijeg BMW-a do 55 je kilograma lakša uz 50 posto kruću konstrukciju. Prepoznatljiva je po svojim proporcijama, snažnom sportskom izričaju, visokoj dinamičnosti dizajna te vrhunskim tehnološkim karakteristikama - to se, dakle, nije promijenilo od prvog predstavljanja modela prije više od 40 godina. Nova generacija od prethodne je malo veća, donosi prostraniju putničku kabinu, a proizvođač najavljuje i još bolje vozne osobine.

Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3
Foto: BMW
BMW Serija 3

Dinamika novog BMW-a Serije 3 sada je dodatno poboljšana čime postavlja nove standarde i ostaje predvodnik u klasi sportskih limuzina. Povećanje međuosovinskog razmaka od 41 milimetra pridonosi većoj udobnosti pri dinamičnoj vožnji uz zadržavanje predvidljivosti koju jamči jednak omjer mase od 50/50 s prednje i stražnje strane automobila. To, pak, rezultira uravnoteženom vožnjom specifičnom za BMW Serije 3.

Za početnu inačicu 318d valja izdvojiti 302.900 kuna. Raspolaže sa 150 konjskih snaga, a taj početni dizelaš stiže u kombinaciji s ručnim mjenjačem. Birati se može i dizelaš sa 190 konja, također serijski s ručnim mjenjačem, ali i dizelski stroj od 265 KS uparen s automatskim mjenjačem. Poklonicima benzinaca zasad je na raspolaganju samo inačica 330i s 258 konjskih snaga, koja također dolazi s automatskim mjenjačem. Nova Serija 3 dostupna je i s pogonom na sva četiri kotača. Model 320d xDrive raspolaže sa 190 konja i automatskim projenosom. Stoji 366.776 kuna.

Istovremeno s predstavljanjem nove ‘trojke’, hravtskoj je javnosti pokazana i posebna poslastica - novi Z4. Novi Z4 pravi je vozački roadster koji, zahvaljujući novom BMW-ovom smjeru dizajna, odiše luksuzom i već na prvi pogled pokazuje da je riječ o automobilu koji potiče vozačke emocije i koji će vozača počastiti istinskim zadovoljstvom u vožnji. Bavarska ergela tako je u istom tjednu - barem na našem tržištu - postala bogatija za dva značajna modela.

VIDEO Stižu veće kazne za vozače:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

SE
serđo12
22:57 21.03.2019.

Ma ko više limuzine kupuje iz turskih sapunica?

Avatar Olujni
Olujni
18:26 21.03.2019.

Halo Bing! Kako brat? Opet u zatvoru?! Nikad od njega posten lopov! "Samo" 41.000 €? Ma sitnica!

MO
mo
18:45 22.03.2019.

Valjda se neće zapaliti...ili mu otpasti poluosovina...