Čak trećinu prodaje nove Toyote Auris - koja će se javnosti premijerno pokazati potkraj rujna u Parizu, na međunarodnom salonu automobila - trebao bi činiti hibridni model. Po trećina, dakle, još otpadaju na klasične benzince i dizelaše. Upravo taj podatak dovoljno govori o Toyotinoj samouvjerenosti i vjeri u kvalitetu vlastite hibridne tehnologije. Hibridni Auris, jasno, u Parizu će pokazati i novosti koje dijeli s pogonski konzervativnijom braćom. Pokazat će tako nametljiv, samouvjeren dizajn, naglašen novom Toyotinom maskom i LED dnevnim pozicijskim svjetlima. Auris sada izgleda dinamičnije i prepoznatljivije. Ukratko, privlačnije.
Dinamičniji i štedljiviji
Proizveden u Ujedinjenom Kraljevstvu, on predstavlja ključ za nastavak Toyotinog rasta u Europi, u C segmentu. Stoga je razumljivo da je bolje opremljen nego ikada prije, te da su mu troškovi održavanja manji. Iz Toyote ističu pametno osmišljene pakete opreme i materijale visoke kvalitete. Pri stvaranju novog Aurisa naglasak je bio na smanjenju mase, konstrukciji šasije i aerodinamici, radi poboljšanja dinamičkih značajki te smanjenja potrošnje goriva i emisija. No, novi bi Auris trebao profitirati i od dugogodišnje reputacije kvalitete, trajnosti i pouzdanosti.
Uz atraktivniji izgled i kvalitetniju unutrašnjost, novi model ponudit će i poboljšane dinamičke značajke i efikasnije pogonske sklopove. Novi je Auris niži od glavnih konkurenata iz C segmenta. Niži prednji kraj i ukupno smanjenje visine od 5,5 cm rezultirali su odličnom aerodinamikom, što doprinosi boljem upravljanju i stabilnosti te smanjenju potrošnje goriva.
Hibridni sustav
Također, novi je Auris do 40 kg lakši od prethodnika. Dodatno iskorištava nižu visinu, položaj vožnje i centar ravnoteže, te obnovljen sustav upravljanja i ovjesa kako bi vožnja bila udobnija i agilnija. Aurisov novi Hybrid Synergy Drive sustav uključuje poboljšanja efikasnosti i dinamike. Jedinstveni potpuno hibridni 1,8 pogonski sustav bit će u ponudi usporedo s dva dizelska motora – 1,4 d i 2,0 d – i dva benzinca (1,33 i 1,6).
al je gadan, ovi iz toyote stvarno ne znaju napaviti novi atraktivan automobil koreanci su ih prešišali po dizajnu s novim ceedom i i30 pug 308, c4, megan -definitvno bolji u dizajnu nego nijemci - novi focus je također sfušan (stražnji kraj), golf sterilan,