premijera u parizu

Nova Toyota Auris – nametljivija, efikasnija i kvalitetnija

Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
Foto: Toyota
toyota auris (1)
28.08.2012.
u 10:15
Hibridna izvedba trebala bi činiti čak trećinu prodaje novog kompaktnog modela, a donosi i bogatiju opremu i veću efikasnost
Pogledaj originalni članak

Čak trećinu prodaje nove Toyote Auris - koja će se javnosti premijerno pokazati potkraj rujna u Parizu, na međunarodnom salonu automobila - trebao bi činiti hibridni model. Po trećina, dakle, još otpadaju na klasične benzince i dizelaše. Upravo taj podatak dovoljno govori o Toyotinoj samouvjerenosti i vjeri u kvalitetu vlastite hibridne tehnologije. Hibridni Auris, jasno, u Parizu će pokazati i novosti koje dijeli s pogonski konzervativnijom braćom. Pokazat će tako nametljiv, samouvjeren dizajn, naglašen novom Toyotinom maskom i LED dnevnim pozicijskim svjetlima. Auris sada izgleda dinamičnije i prepoznatljivije. Ukratko, privlačnije.

Dinamičniji i štedljiviji

Proizveden u Ujedinjenom Kraljevstvu, on predstavlja ključ za nastavak Toyotinog rasta u Europi, u C segmentu. Stoga je razumljivo da je bolje opremljen nego ikada prije, te da su mu troškovi održavanja manji. Iz Toyote ističu pametno osmišljene pakete opreme i materijale visoke kvalitete. Pri stvaranju novog Aurisa naglasak je bio na smanjenju mase, konstrukciji šasije i aerodinamici, radi poboljšanja dinamičkih značajki te smanjenja potrošnje goriva i emisija. No, novi bi Auris trebao profitirati i od dugogodišnje reputacije kvalitete, trajnosti i pouzdanosti.

Uz atraktivniji izgled i kvalitetniju unutrašnjost, novi model ponudit će i poboljšane dinamičke značajke i efikasnije pogonske sklopove. Novi je Auris niži od glavnih konkurenata iz C segmenta. Niži prednji kraj i ukupno smanjenje visine od 5,5 cm rezultirali su odličnom aerodinamikom, što doprinosi boljem upravljanju i stabilnosti te smanjenju potrošnje goriva.

Hibridni sustav

Također, novi je Auris do 40 kg lakši od prethodnika. Dodatno iskorištava nižu visinu, položaj vožnje i centar ravnoteže, te obnovljen sustav upravljanja i ovjesa kako bi vožnja bila udobnija i agilnija. Aurisov novi Hybrid Synergy Drive sustav uključuje poboljšanja efikasnosti i dinamike. Jedinstveni potpuno hibridni 1,8 pogonski sustav bit će u ponudi usporedo s dva dizelska motora – 1,4 d i 2,0 d – i dva benzinca (1,33 i 1,6).

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

AN
AnaB1982
11:49 28.08.2012.

al je gadan, ovi iz toyote stvarno ne znaju napaviti novi atraktivan automobil koreanci su ih prešišali po dizajnu s novim ceedom i i30 pug 308, c4, megan -definitvno bolji u dizajnu nego nijemci - novi focus je također sfušan (stražnji kraj), golf sterilan,

Avatar flegmatik
flegmatik
23:20 29.08.2012.

"Nametljiva Toyota" je oksimoron.